لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

۱۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

در آرایش صورت یقینا استفاده از ریمل چشم می تواند که تکمیل کننده آرایش و در واقع به خاطر آسان و راحت بودن روش کار از جذاب ‌ترین مراحل آرایش برای همه خانم ‌ها می باشد. تنوع ریمل ها بسیار است و از این رو با استفاده از یک ریمل با کیفیت می توان که فقط در چند دقیقه حالت چشم ها را عوض و رنگ مژه‌ ها را سیاه، مژه ها را پرپشت و بلند کرد. در واقع با استفاده از ریمل حالت دادن ب مژه مهم ترین تغییری است که بر روی چشم انجام می شود فراموش نکنید که با توجه به مزیت هایی که دارد استفاده از ریمل به صورت روزانه ممکن است که به مژه ها اسیب وارد نماید اما جالب است بدانید که در صورت استفاده از محصولات لچیک این آسیب به کمترین حد خودش می رسد و شما می توانید که با خیال راحت و با استفاده از بهترین ریمل آلمانی به مژه ها حالت دهید و به طور روز مره نیز از آن استفاده نماید.
شاید در بیشتر مواقع قیمت بالای بسیاری از محصولات شما را از خرید آن ها باز دارد اما در انتخاب نوع ریمل تان همیشه به یاد داشته باشید که محصولات با کیفیت همیشه دارای قیمت بالایی هستند پس بهتر است تا سلامت چشمان خودتان را با محصولات بی کیفت ارزان به خطر نیندازید. با وجود این که استفاده از محصولات ارایشی مثل ریمل دارای هیچ ممنوعیتی برای هیچ فردی نیست و حتى افرادى که به دلیل بیمارى ‌هاى مختلف هم دارای مژه های کم پشتی هستند و مژه‌ های‌ شان کم پشت شده این افراد مى ‌توانند که با استفاده از ریمل آلمانی ظاهر چهره خود را تا حدى به صورت طبیعى برگردانند ، ولى باید از مصرف زیاد و دائمى ریمل که شانس ابتلا به عفونت و حساسیت را افزایش مى‌ دهد خود دارى کنند.
بیشتر خانم ها هم در صورت استفاده از ریمل دچار عوارضی مثل سوزش و خارش چشم می شوند ممکن است که این عوارض به خاطر ترکیبات ریمل باشد زیرا که برخی ریمل ‌ها هستند که در تهیه آن ها از مواد شیمیایى و نگه دارنده بسیاری استفاده می شود و همین عوامل در واقع باعث بروز حساسیت ‌هایى مثل سوزش چشم، آب ریزش و خارش ان مى ‌شوند. از همین رو هم در خرید ریمل مناسب باید نهایت دقت را داشت.

علاوه بر این موارد بهتر است تا در انتخاب نوع ریمل توجه داشته باشید که ریملی که انتخاب می کنید حتما باید بر حسب اندازه مژه هایتان شما باشد و باید ریملی متناسب با خصوصیات مژه هایتان را انتخاب کنید پس در صورتی که شما دارای مژه‌ های کوتاهی هستید بهترین روش انتخاب ریمل و مناسب ترین آن انتخاب ریمل بلند مژه کننده و در صورتی که شما دارای مژه‌ های نازک و کم حجم هستید از این رو بهتر است تا از ریمل حجم دهنده و یا ترکیبی از این حالت ‌ها استفاده کنید.
برای این که مژه هایتان را سیاه و پرپشت نشان دهید بهتر است تا از ریمل پرپشت کننده یا ریمل حجم دهنده استفاده کنید و برای رفع مشکل کوتاهی و بی حالت بودن مژه هایتان شما به یک ریمل بلند کننده و فر کننده نیاز دارید

ریمل آلمانی لچیک
همان طور که گفتیم استفاده از ریمل یکی از پرکار بردترین لوازم های آرایشی مربوط به چشم برای خانم ها است که مژه ها با استفاده از این ریمل پر پشت و حجیم می شوند زیرا که ریمل حجم دهنده خوب همان طور که از اسمش مشخص است باعث حجیم و مشکی شدن مژه ها می شود. ریمل حجم‌دهنده‌ی «لچیک» در میان برند ها و محصولات متنوع ارایشی بسیار مورد توجه است این ریمل دارای برسی مخروطی است که با داشتن الیاف حجم‌ دهنده مخصوص خود باعث حجیم شدن و پر پشت شدن مژه ها می شود. در مورد این محصول و تمامی محصولات زیبایی لچیک باید بگوییم که تمامی آزمایشات مربوط به سازگاری پوستی طبق آخرین استاندارد های ایالات متحده، اتحادیه اروپا و کشور ژاپن را این محصولات گذرانده اند و نمره قبولی را دریافت کرده اند.
دو ریمل بسیار پرکاربرد برای خانم ها که دارای فروش بسیار ویژه ای نیز هستند عبارتند از :
ریمل حجم دهنده مژه : این ریمل با توجه به ویژگی هایی که دارد در میان انواع ریمل هایی که وجود دارد استفاده از ریمل های حجم دهنده در بین خانم ها بیشترین درخواست را دارد و برای خانم هایی است که دارای مژه های بسیار کم پشت و کوتاه هستند مناسب می باشد. پس انتخاب ریمل حجم دهنده مژه انتخاب مناسبی است برای افرادی که مژه های کم پشت را دارند.
ریمل بلند کننده مژه: با توجه به این که همه ی افراد مژه های بلندی را ندارند و معمولا بیشتر خانم ها دارای مژه هایی کوتاه و بی رنگی هستند و این نوع مژه در ارایش چشم ها و زیبایی چشم بسیار تاثیر گذار است از همین رو هم استفاده از ریمل های بلند کننده مژه برای افرادی که دارای مژه های کوچکی هستند می تواند انتخاب ایده آلی باشد. ریمل بلند کننده با پوشش دادن تمام مژه ها باعث بلندتر شدن و پر رنگ تر شدن مژه آن ها می شود.

بیشتر افراد در پاک کردن مژه ها با مشکل مواجه هستند معمولا در فرمولاسیون ساخت ریمل ها با توجه به تنوع آن ها از روغن استفاده می شود و به خاطر وجود همین روغن پاک کردن ریمل از روی مژه ها به سختی صورت می گیرد و همین هم باعث می شود تا در بیشتر موارد موجب ریزش مژه‌ ها و چسبندگى آن ها بشوند که در واقع این بد ترین حالت ممکن برای هر خانمی می تواند باشد. اما ریمل المانی لچیک ( بهترین ریمل حجم دهنده _ بهترین ریمل ) این مشکل را برای خانم ها ندارد و به راحتی از روی مژه ها پاک می شود.

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

 

یکی از راه های داشتن ابرو های زیبا بدون شک رسیدگی منظم به آن و آراستن آن می باشد که با توجه به اهمیتی که ابرو در ظاهر افراد و به خصوص خانم ها دارد و از ان جایی که هر خانمی به زیبایی ظاهر و صورت خود بسیار تمایل دارد و برای همین هم داشتن ابرو های پر و مرتب بسیار مهم است یکی از عواملی که بسیار در زیبایی صورت و جوان تر دیده شدن آن تاثیر دارد حالت و شکل ابرو است. با توجه به این که بیشتر خانم ها و هر خانمی تمایل زیادی به زیبایی دارد.‏ از این رو ابرو های ضخیم و مودار در هر سنی فرد را جوان نشان می دهد و ابرو ها علاوه بر محافظت به زیبایی چهره نیز می افزاید
ما در این مقاله به بررسی مواردی که باعث پرپشت شدن ابرو ها می شود می پردازیم و مواردی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا با رعایت این موارد ابرو های بسیار مناسبی را داشته باشید.

استفاده از دارو های خانگی برای رشد مو ابرو : بیشتر خانم ها معمولا از دارو های خانگی خاصی برای رشد موی ابرو هایشان استفاده می کنند که باید بگوییم این دارو های خانگی وجود دارد و بسیار هم مفید هستند اما فراموش نکنید که برای نتیجه گرفتن از هر کاری باید کمی ‏صبر و تامل داشته باشید.‏ بهترین روغن های گیاهی و طبیعی برای تقویت ابرو ها عبارتند از :
روغن کرچک
روغن زیتون
روغن بادام تلخ

روغن کرچک : یکی از فوق العاده ترین روغن های که برای سلامت مو بسیار مناسب است روغن کرچک می باشد با توجه به خاصیت هایی که دارد از این روغن می توانید که برای تمام مشکلات استفاده ‏نمایید. روغن کرچک دارای اسیدهای مختلف می باشد  پرورش ابرو شده  پس با توجه به اهمیتی که این روغن دارد در صورتی که از این روغن به طور منظم در شب و در طول روز کمک بگیرید بدون شک موهای ابروی ضخیمی را خواهید داشت.
روش مصرف :
‏بهتر است تا چند قطره از روغن کرچک را بروی ابروی خود ریخته و با استفاده از انگشتان خود آن ها را به ارامی ماساژ ‏دهید تا روغن به خورد پوست ابرویتان برود.

روغن زیتون : تاثیر شگفت انگیر این روغن را شما می توانید که در کمتر از ۱۰ روز و در مدت یک هفته ببینید این روغن برای سلامتی پوست و مو تاثیر بسیاری را داشته و از همین رو هم باعث ایجاد تغییرات سریعی در رشد و تقویت ابرو ها می باشد.‏
روغن بادام تلخ : تاثیر استفاده از این روغن نیز مانند روغن زیتون است با داشتن خواص بی نظیر برای تقویت و رشد ابرو ها بسیار عالی است بیشتر خانم ها از خاصیت بی نظیر این روغن اطلاعای ندارند و به جای این روغن برای تقویت ابرو ها از محلول های شیمیایی استفاده می کنند که کاملا اشتباه است پس توصیه می کنیم که با توجه به خاصیت این روغن برای تقویت ابرو ها حتما استفاده کنید.
سفیده تخم مرغ : با توجه به خاصیتی که تخم مرغ دارد بهتر است تا از این مواد مغذی برای ۱۵ دقیقه بر روی ابرو ها استفاده کنید بهتر است تا با استفاده از سفیده ی تخم مرغ ابرو ها را به ارامی ماساژ داده و سپس با آب بشویید . با این کار مواد مغذی ‏مورد نیاز ابرو فراهم می شود.‏
شیر : شیر نیز با توجه به املاح معدنی و ویتامین های که دارد یکی دیگر از راه های آسان و ارزان درمان خانگی است. از این رو با استفاده از شیر پروتئین و ویتامین مورد نیاز برای ابرو را ‏فراهم می شود و باعث ضخیم شدن تارهای مو ابرو می شود.‏

ویتامین ‏E‏ و ژل آلوئه ورا : یکی از روش های مناسب برای ضخیم کردن ابرو ها استفاده از مخلوط ویتامین ‏E‏ و ژل آلوئه ورا است که برای این کار چند قطره از روغن و آلوئه ورا ژل ویتامین ‏E‏ را خوب مخلوط کرده و بر روی ابرو به مدت چند ‏ساعت باقی می گذارند و سپس بهتر است تا بعد از گذشت زمان مناسب با اب ولرم شستشو دهید
با توجه به این که استفاده از ویتامین ها و مواد معدنی برای رشد مو بسیار مهم می باشد از این رو ما در این بخش به شما توصیه می کنیم که حتما در تغذیه روزانه خود از مواد غذایی که ‏حاوی مقادیر بسیاری پروتئین هستند استفاده نمائید غذا هایی مثل ماهی، گوشت بدون چربی، سفیده تخم مرغ، محصولات لبنی، عدس و جوانه نمونه ای از این غذا ها هستند

ما در این مقاله به بررسی مواردی پرداختیم که به رشد ابرو ها کمک می کند و همان طور که گفتیم نیز ممکن است که این روش ها کمی زمان بر باشد شما برای رفتن به یک مهمانی و برای این که نقاط خالی ابرو های خودتان را بپوشانید بهترین کار استفاده از موقت از مداد ابرو می باشد که با استفاده از بهترین مداد ابرو می توان به طول موقت ابرو های پرپشتی را خلق کرد و از زیبایی آن ها لذت برد همان طور که در مقالات قبل اشاره کردیم استفاده از مداد ابرو برای کشیدن ابرو های بلند و پر بسیار مناسب است که در میان برند های که وجود دارد مداد ابرو لچیک ( بهترین مداد ابرو _ مداد ابرو بادوام ) بسیار بادوام می باشد.

نکات مهم :‏
درباره ی رشد ابرو ها
* رشد مو و ابرو در همه ی افراد به شکل یکسان نیست و از فردی به فرد دیگر متفاوت می باشد
* در رشد موی ابرو آب و هوا و محیط زیست نقش بسیار خاصی را ایفا می کند.‏
* ابرو ها نسبت به سایر فصول در زمستان سریع تر رشد می کند.‏

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

 

با توجه به این که ابرو ها نقش زیادی را در زیبایی صورت دارند از این رو ما در این مقاله برای داشتن ابرو های بسیار زیبا و فوق العاده گام های بسیار مفیدی را برای تان معرفی می کنیم که با رعایت این موارد علاوه بر داشتن ابرو های زیبا می توانید که از سلامت ابرو هایتان نیز بهره مند شوید.
گام اول : بهترین کار این است که همیشه ابرو های خودتان را شانه کنید و این کار را همیشه به سوی بالا انجام دهید و با شانه مخصوص ابرو آن را مرتب کنید تا به طور طبیعی به شکلی قوس دار در بیایند.
گام دوم: بهتر است تا مراقب شکل ابروهایتان باشید در واقع شکل اصلی ابروها به این صورت که ابرو از بالای مجرای اشکی شروع و در بالاترین نقطه پشت چشم تیز شده و در گوشه بیرونی چشم پایان می یابند. اشتباهی که بسیاری از خانم ها مرتکب می شوند این است که و مو های این قسمت از ابروها را بر می دارند که باعث می شود که شکل ابروها به نظر عصبانی و اخمو بیاید.
گام سوم : قبل از اصلاح ابرو هایتان بهتر است تا با یک تکه پنبه و با استفاده از تقویت کننده یا منقبض کننده پوست آغشته کرده و به روی ابروها بمالید.
گام چهارم: برای شکل دادن به ابرو هایتان بهترین کار استفاده از مداد ابرو می باشد با توجه به انواع مختلف مداد ها  را برای این کار انتخاب نمائید.
گام پنجم : با استفاده از یک موچین نوک تیز موهای زیر ابرو را تمیز کنید بهتر است تا این کار را تند تند انجام ندهید در حین چیدن ابرو حواستان باشد تا ابروها را در جهت رشد موها بیرون بکشید.
گام ششم : همان طور که در گام چهارم اشاره کردیم با استفاده از یک مداد ابرو نوک تیز نواحی کم پشت ابرو که خالی به نظر می رسد را باید پر کنید. برای این کار می بایستی که مداد ابرو نرم را سطحی بر روی ابرو ها و قسمت خالی بکشید
گام هفتم : بیشتر افراد بر این باورند که وقتی میخواهید ابروهایتان را در خانه مرتب کنید، تنها زیر ابرو و قوس آن‌را مرتب کنید و هرگز بالای آن‌را برندارید و برداشتن بالای ابرو را رد می کنند

گام هشتم : در صورتی که به هنگام برداشتن ابروهایتان زیادی به آینه نزدیک بشوید، در عوض اینکه کل شکل ابروهایتان نگاه کنید، به تک تک موها توجه می‌کنید. این کار می‌تواند برای شما یک ابروی نازک و ناهموار به دنبال داشته بشید. در عوض از یک آینه‌ی بزرگ استفاده کنید و هر ازگاهی چند قدم به عقب بروید تا بتوانید کل صورت ‌تان را بینید ، نه فقط ابرو هایتان از این رو بهتر است تا از نزدیک شدن زیاد به اینه در حین برداشتن ابرو خودداری کنید

گام نهم : هیچ گاه برای اصلاح ابرو و حالت دادن ابرو هایتان نباید از شابلون استفاده کنید زیرا مناسب شکل صورت شما نیستند بهتر است تا به جای استفاده از شابلون برای اصلاح ابرو هایتان به یک متخصص مراجعه کنید تا شکل ایده آلی مناسب با فرم صورت ‌تان برایتان طراحی کند.

گام دهم : بهتر است که برای رنگ ابرو هایتان رنگ پوست تان را نیز در نظر داشته باشید پس چه ابرو هایتان را رنگ کرده باشید و چه برای رنگ آن ‌ها از لوازم آرایشی مثل مداد ابرو استفاده می‌کنید بهتر است تا این قانون را در نظر داشته باشید که اگر پوست ‌تان روشن است، برای رنگ ابرو هایتان از مداد ابرو رنگ تیره استفاده کنید. و یا در صورتی که اگر رنگ پوست تان تیره است، همان رنگ و یا رنگی روشن‌ تر از موهایتان استفاده کنید. مهم نیست چه تناژ پوستی دارید، هرگز از مشکی استفاده نکنید.

گام یازدهم : در صورتی که دارای ابرو های کم پشتی هستید بهتر است تا از یک مداد بسیار تیز برای رنگ دادن و پر کردن استفاده کنید و میان ابرو هایتان را به صورت بسیار محو، پر کنید. هیچ گاه ابرو هایتان را پر رنگ کم رنگ نکنید و مداد را نرم و سبک در نقاط خالی بکشید مداد ابرو در صورتی که نرم و سبک باشد می تواند که ابزاری مناسب برای حالت دادن به ابرو باشد فرمولاسیون استفاده شده در تهیه مداد ابرو لچیک ( بهترین مداد ابرو ) این مزایا را به این مداد بخشیده است.

زیبایی ابرو امروزه دور از دسترس نیست و می توان که با استفاده از ابزار های ارایشی مختلفی که امروزه وجود دارد هر نوع مدل و حالتی را به ابرو ها بخشید با بیشتر شدن محصولات مراقبت از ابرو و تقویت آن می توان که ابرو های زیبایی را خلق کرد. همان طور که می دانیم داشتن ابرو های زیبا و کشیده به عنوان یک قاب زیبا برای چشم ها است. مطمئنا با انجام و رعایت گام هایی که در زیبا سازی ابرو به آن ها اشاره کردیم می توانید که ابرو های خود را بسیاز زیبا و منظم طراحی کنید و از زیبایی صورت خود لذت ببرید.

بهترین ویژگی مداد ابرو لچیک
*ماندگاری بالا مداد ابرو بادوام لچیک
* تهیه شده از مواد کاملا طبیعی می باشد
* دارای روغن های طبیعی می باشد
* فرمولاسیون نرم و روان
* قابلیت تراش آسان را دارد
* داراس برس مخصوص است
* دارای رنگ دانه طبیعی می باشد
* این مداد ابرو دارای ویتامین های که مانع ریزش می شوند
* مداد ابرو دارای بافتی مات است که جلوه ای طبیعی به ابرو ها می بخشد.
* مناسب برای استفاده روزانه می باشد
* در ۶ رنگ مختلف و متنوع است
* برند محبوب آلمانی
* دارای تائیدیه از اروپا و آمریکا است

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

 

چشم ها یکی از عوامل مهمی هستند که در زیبایی صورت نقش بسیار زیادی را دارند و این زیبایی چشم‌ ها هم در واقع بیشتر اوقات فقط به علت داشتن مژه ‌های سیاه و حالت‌ دار و پر پشت می باشد.خب کاملا مشخص است که همه ی افراد این زیبایی را ندارند بیشتر خانم ها هستند که دارای مژه های کوتاه و کم پشتی هستند و یا ابرو های کم پشت و خالی دارند مژه و ابرو به عنوان مهم ترین و اساسی ترین موارد در زیبایی چشم ها نقش دارند.
خانم هایی که دارای مژه های کوتاهی هستند معمولا برای پوشاندن چشم ها و زیبایی آن ها مجبور به استفاده از مژه های مصنوعی هستند اما همان طور که می دانید این روش دائمی نیست و همیشه هم استفاده از مژه های غیر طبیعی خوب نیست پیشنهاد ما برای این افراد و برای داشتن چشم هایی زیبا و جذاب استفاده از بهترین وسیله آرایشی و استفاده از یک ریمل المانی با کیفیت و مناسب می باشد. ریمل این وسیله ارایشی کوچک و مهم همان طور که می دانیم یکی از محصولات بسیار عالی و محبوب خانم ها است همه ی ما ریمل را می شناسیم و می دانیم که در تولید ریمل از رنگ‌ های مختلفی معمولا استفاده می شود و این مایع نیز بوسیله یک برس مورد استفاده قرار می گیرد معمولا در تاثیر کیفیت ریمل و خرید یک ریمل برس خوب نقش اساسی را دارد.
همان طور که گفتیم یکی از ابزار های آرایشی بسیار آسان و مهم برای میکاپ چشم ریمل می باشد که زیبایی بیشتر چشم با این ابزار ارایشی کامل می شود. زیرا با استفاده از ریمل و با تیره تر کردن و حالت دادن به مژه ‌ها تغییرات بسیاری در صورت و چشم ها ایجاد می شود و این کار تاثیر زیبایی به چشم‌ها می بخشد. زیرا ارایش چشم ها به عنوان اصلی ترین کار در صورت انجام می شود و مژه کوتاه در زیبایی چشم ها می تواند تاثیر خوبی نداشته باشد و همان طور که گفتیم در صورت داشتن مژه های کوتاه ممکن است که ارایش جالب نباشد. اکثریت خانم ها از ریمل حجم دهنده خوب که به مژه ها حجم می دهد استفاده می کنند و معمولا استفاده از این نوع ریمل مخصوص خانم هایی است که عاشق مژه های پرپشت هستند! زیرا تمام مژه ها را به طور کامل پوشش می دهد. و حجم مژه های شما را افزایش می دهد.

محصولات لچیک و زیبایی چشم
در میان محصولات متنوعی که وجود دارد و با بیشتر شدن برند های آرایشی ریمل حجم دهنده آلمانی LeChic ( بهترین ریمل حجم دهنده ) در واقع یکی از محصولات کمپانی ارایشی بهداشتی لچیک می باشد که این ریمل یک حجم دهنده خوب معمولا برای مژه های کم پشت و ضعیف است
زیرا فرمولاسیون استفاده شده در این ریمل با مقایسه با سایر ریمل ها کلاژن است که این ماده موجب افزایش حجم و پرپشتی مژه ها می شود. این ریمل به غیر از کیفیت مایع خود و به علاوه مواد عالی دارای برسی مویی و منعطف است که در حین ریمل زدن به راحتی می تواند که با انعطافی که دارد تک تک مژه های را پوشش می دهد و باعث پرپشت نشان دادن مژه ها شود مهم ترین مزیت این ریمل این که به راحتی با پاک کننده های آرایش قابل پاک کردن است.
کاملا مشخص است که استفاده مکرر از بعضی ریمل ها عواقب بدی را می تواند بر روی چشم ها داشته باشد و ممکن است که بیشتر افراد در بسیاری از مواقع و در صورت استفاده مدوام از ریمل جلوی رشد مناسب مژه ها هایشان گرفته شود و یا مواد موجود در ریمل باعث خشک و شکننده ‌شدن مژه‌ ها نیز بشود اما درباره ی ریمل لچیک این عوارض غیر قابل باور است زیرا یکی از محصولات با کیفیت و بی نظیر کمپانی لچیک ریمل حجم دهنده لچیک LeChic است که با دارا بودن یک برس با دانه های پر در حین ریمل زدن باعث پوشش مناسب تمام مژه می ‌شود و اسیبی به مژه ها حتی در استفاده طولانی مدت ندارد. زیرا که در این ریمل و مهم ترین نقطه قوتش توجه به فرمولاسیون ساخت و تهیه این ریمل آلمانی ( بهترین ریمل آلمانی ) است که همان طور که گفتیم نه تنها باعث خشکی مژه نمی شود بلکه باعث تقویت و حجم دهی به آن ‌ها نیز می‌ شود.
در واقع این ریمل به علت داشتن برس حاوی خرده مژه برای حجم دادن به مژه ها به نازک ترین و ریز ترین مژه‌ ها نیز برخورد می کند و حجم می بخشد و کاملا مواد آن سبک میباشد. که به هیچ وجه چشم شمارا خسته نمیکند. پس این ریمل مخصوص بانوانی است که عادت به استفاده روزانه از ریمل دارند و نمی ‌خواهند سلامت مژه‌ هایتان به خطر بیفتد و از همین رو هم از یک برند مناسب و معروف آلمانی مثل محصولات لچیک استفاده می کنند.

بهترین ریمل حجم دهنده

بهترین ریمل حجم دهنده

مهم ترین مزایای استفاده از ریمل لچیک
با توجه به مهم بودن نقش زیبایی در زندگی افراد و این که امروزه شاید یکی از بزرگ ترین دغدغه های افراد داشتن زیبایی ظاهر و خاص است و گفتیم که یکی از اعضای صورت که در زیبایی چهره افراد نقش بسیاری را دارند چشم ها هستند؛ و استفاده از ریمل مناسب متداول ترین ابزار برای این زیبایی است. درباره مزایای ریمل مژه باید بگوییم که یکی از محصولاتی که حجم مژه ها را افزایش و باعث ضخیم تر شدن آن ها می شود ریمل یا ماسکارا است.
شما در صورت داشتن مژه های کوتاه و نازک با استفاده از این ریمل با کیفیت آلمانی ( بهترین ریمل ) می توانید که شکل چشم را زیباتر کنید زیرا این ریمل می تواند که با تفکیک مژ ها، باعث شود که چشم بزرگ تر به نظر برسد. مهم ترین ویژگی های دیگر این محصول می توان به عدم ریزش و انتقال ، ضد حساسیت بودن و بلند کنندگی قوی آن اشاره داشت.

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

 

برای زیباتر شدن ابرو ها انتخاب لوازم آرایشی خوب در واقع یکی از بهترین کارها در این روش می باشد که این انتخاب باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد از آن جایی که با بیشتر شدن محصولات و برند های بسیاری که در بازار وجود دارد این با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند در خرید لوازم ارایشی توجه به کیفیت محصول مهم تر از توجه به قیمت ان می باشد. درباره ی مداد ابرو باید بگوییم که مداد ابرو وسیله ای است که هر خانم حتی بدون داشتن مهارت خاص در آرایش چهره می تواند که از آن استفاده کند پس باید این مداد از یک جنس مرغوب و با کیفیت باشد تا موجب بروز حساسیت و یا عوارض دیگری مثل ریزش ابرو و یا قرمزی ابرو نشود. پس در خرید مداد ابرو خوب توجه به کیفیت مداد ابرو بسیار مهم و الزامی است نکته بسیار مهم قبل از خرید مداد ابرو انجام تحقیق و بررسی در مورد تمام برند های لوازم آرایشی در واقع از مهم ترین کارهایی است که باید قبل از انجام خرید در مورد آن ها انجام دهید.
ابرو با توجه به نقشی که در حالت دادن به صورت دارد به عنوان محافظ چشم نیز نقش بسیار مهمی در حفاظت دارد؛ در داشتن حالت ابرو و چشم زیبا این زیبایی شما و جذابیت چشمانتان می تواند که همه را بسیار شگفت زده کند؛ و از آن جایی که ابرو های خانم ها در حالت عادی، جذابیت زیادی را ندارد اما در صورتی که روش های آرایش آن را به خوبی بلد باشید، می توانید که از عهده این کار بیاید.
استفاده از مداد ابروی با کیفیت بسیار مناسب است پس بهتر است تا قبل از این که ارایش صورت و ابرو هایتان را شروع کنید ابتدا مداد ابروی خودتان را با تراش مناسب خودش تمیز و تیز نمائید و سپس فرم صحیح ابرو را تعیین کنید مهم ترین کاربرد مداد ابرو لچیک ( بهترین مداد ابرو ) برای شکل و حالت دهی به ابرو ها است.

هماهنگی رنگ مداد ابرو و مو
حتما بسیاری از خانم‌هایی را دیده‌اید که رنگ ابرویشان با رنگ موهایشان هماهنگی ندارد و در نتیجه آرایش آن‌ها غیرطبیعی و نامناسب به نظر می‌رسد. درباره داشتن ابروی مرتب و آرایش شده می توانیم بگوییم که این نوع آرایش در زیبایی چهره نقشی بسیار تعیین کننده ای را دارد و جالب است بدانید که در این میان، داشتن رنگ ابروی مناسب از شکل آن هم مهم‌تر و موثرتر است. بهترین روش برای زیبایی ابرو ها این است که رنگ ابرو ها بهتر است تا چند درجه تیره‌ تر از رنگ ساقه موی باشد. شاید احساس کنید که این نوع فقط مخصوص موهای خیلی روشن است اما باید بگوییم که مهم نیست که شما دارای موهای تیره یا بور باشید باید بگوییم که این قانون در مورد همه رنگ موها به جز رنگ موهای تیره صدق می‌کند. بیشتر خانم ها در هنگام رنگ کردن موهایشان سعی دارند تا از مداد ابرو هایی هم رنگ موهایشان استفاده کنند که باید بگوییم که این نوع رنگ نه تنها باعث جذابیت صورت فرد نمی شود بلکه باعث بی رنگی چهره می شود.
اگر شما هم با خواندن این مطالب دوست ارید تا رنگ ابرو هایتان را تغییر دهید برای تغییر بیشتر در صورتتان و نوع ارایشتان بهتر است تا در مورد رنگ ابروی خود هم یک رنگ مناسب را انتخاب کنید مداد های ابرو بسیاری وجود دارد که برای هر رنگ مویی یک نوع رنگ مداد وجود دارد. پس هماهنگی بین رنگ ابرو و مو بسیار مهم است و حتما هم نیاز نیست تا از رنگ های شیمیایی ابرو برای این کار استفاده کنید زیار همان طور که گفتیم مداد های ابروی متنوعی با رنگ های مختلفی وجود دارد که می توانید تا برای تغییر رنگ ابروهایتان از ان ها استفاده ‌کنید.

بهترین ویژگی مداد ابرو لچیک ( مداد ابرو بادوام )
* این مداد ضد آب می باشد و دوام بالایی را دارد
* مداد ابرو لچیک تهیه شده از مواد کاملا طبیعی است
* مداد ابرو دارای بافتی مات که جلوه ای طبیعی به ابرو ها می بخشد.
* مناسب برای استفاده روزانه می باشد
* محصول برند محبوب آلمانی لچیک است
* دارای روغن های طبیعی و تقویت کننده می باشد
* فرمولاسیون نرم و روان تشکیل شده است

بهترین مداد ابرو

بهترین مداد ابرو

مزایای استفاده از مداد ابرو لچیک
همان طور که در بخش های قبل درباره ی مداد ابرو گفتیم که یکی از معمولی ترین مواد مصرفی بیشتر خانم ها برای زیبایی ابرو هایشان استفاده از مداد ابرو است. که با استفاده از این مداد می توان که فضای بین مو ابرو را پر کرد و همچنین خط گیری دور ابرو ها را می توان که انجام داد درست است که مداد ابرو چیزی پیچیده ای نیست اما این کار نیاز به حوصله و یک سری تکنیک های ساده دارد که برای نتیجه بهتر کار می بایستی این موارد رعایت شود.
درباره ی مزایای مداد ابرو باید بگوییم که این مداد از بهترین نوع مداد ابرو می باشد که با داشتن بافت سبک و مات در بین سایر برند ها بسیار مورد توجه است و با استفاده از این مداد خانم ها می توانند که به طور کامل و طبیعی ابرو های خودتان را میکاپ کنند.
این محصول با داشتن تنوع رنگ بسیار توانسته است تا دست هر کسی را در انتخاب نوع و رنگ مداد ابرو باز بگذارد و با توجه به رنگ بندی مداد ابرو ها در انتخاب آن ها مهم ترین نکته توجه به رنگ پوست و رنگ ابرو ها می باشد. بهتر است تا در انتخاب مداد ابرو مناسب با توجه به رنگ پوست تان از رنگ هایی استفاده کنید که به رنگ پوست تان نزدیک تر باشد. در استفاده از این مداد بهتر است تا همراه مداد از یک برس جهت حالت دهی و پخش کردن رنگ مداد نیز استفاده کنید.

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

 

ابرو ها همیشه به یک شکل و طرح نیستند و بیشتر افراد با انجام کار هایی که بر روی ابرو هایشان کرده اند باعث کم پشتی و یا ریزش ابرو های خود شده اند. نقش ابرو در زیبایی صورت بر کسی پوشیده نیست و این ابرو ها هستند که در کنار چشم ها در صورت نقش مهمی را در زیبایی چهره خانم ها ایفا می کنند بسیار مشخص است که زیبا بودن ابروها بر روی زیبایی چشم ها نیز تاثیر دارد. ساده ترین شکلی که متاسفانه بسیاری از افراد انجام میدهند اصلاح ابرو به شکل های بسیار بد و نا هماهنگ است که باعث می شود تا ابرو ها کم پشت و نازک شوند و امروزه با مد شدن ابرو های پر پشت ابرو های نازک دیگر بسیار کاربرد ندارد و برای همین هم راه هایی برای پر پشت کردن ابرو باید انجام داد.

نکاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم نکاتی است که بیشتر خانم ها با انجام آن ها زیبایی ابرو های خود را از دست می دهند.

 

اصلاح زیاد برای قرینه کردن ابرو : بیشتر افراد همیشه این اشتباه را همه را مرتکب می شوند و ان هم این که در اصلاح ابرو های خود ابرو ها را به طور قرینه تمیز می کنند که این ممکن است که باعث شود تا ابرو هایتان ناهماهنگ شوند پس سعی نکنید آنها را دقیقا مطابق یکدیگر کنید زیرا در نهایت ابرو هایی باریک و نازک خواهید داشت.

آرایش و اصلاح روزانه ابرو : یکی از مواردی که باعث نازک تر شدن ابرو ها می شود اصلاح روزانه ان است بیشتر خانم ها به محض نوک زدن ابرو از زیر پوست ان ها را می چینند که این کار از متخصصان مرکز بلینک نیز اشتباه است زیرا ان ها هم بر این معتقدند که باید ابروها یتان را تا آخرین حد ظرفیت خود رشد دهید  و سپس از یک آرایشگاه ماهر برای اصلاح ابرو هایتان استفاده کنید تا برای شما ابرویی پهن تر و زیبا تر را خلق کند

استفاده نکردن از تقویت کننده های مو و ابرو : بیشتر خانم هایی که دارای ابرو های پهن و پر پشت هستند معمولا علاوه بر اینکه از یک مداد ابرو بسیار با کیفیت در ارایش ابروی خودشان استفاده می کنند از مواد تقویت کننده ابرو مثل روغن های طبیعی که برای رشد ابرو ها بسیار ضروری و مناسب است نیز استفاده می کنند طبیعی ترین روغن های تقویت ابرو روغن زیتون و روغن بادام تلخ است که استفاده مرتب از این روغن ها می تواند که باعث تقویت و رشد مژه ها شود.

پر نکردن جاهای خالی : بیشتر افراد در حین مداد زدن ابرو و برای محو کردن نقاط خالی ابرو بسیار بد عمل می کنند مهم ترین کاربرد مداد ابرو برای پر کردن قسمت های خالی ابرو است که باید بسیار ظریف و با دقت انجام گیرد و با توجه به نازک بودن موهای ابرو خط هایی که بر روی مناطق خالی کشیده می شود باید که بسیار نرم و نازک باشد تا هماهنگی بین ابرو و مداد از بین نرود.

تمیز کردن و اصلاح قسمت بالای ابرو : یکی از دلایل خالی شدن ابرو خالی کردن قسم بالا و تاج ابرو است که می تواند باعث بد فرم شدن ابرو هایتان شود در صورتی که ابروها یتان را در خانه مرتب کنید، بهتر است که فقط قسمت زیر ابرو و قوس آن را مرتب کنید و هرگز بالای آن را برندارید تا شکل ابروهایتان خراب نشود زیرا با مداد ابرو هم شکل دادن به قسمت بالای ابرو سخت می شود

استفاده نکردن از مداد ابرو و رنگ هماهنگ با پوست : در صورتی که می خواهید ابرو هایتان را رنگ کنید و یا از مداد ابرو المانی ( مداد ابرو لچیک ) برای رنگ آن ها استفاده می کنید، بهتر است تا برای هماهنگی هر چه بهتر  از این قانون استفاده کنید یعنی در صورتی که رنگ پوست تان و موهایتان روشن است، از رنگی تیره تر از رنگ موهایتان برای رنگ ابرو هایتان استفاده کنید. و اگر موهای شما تیره هست، از همان رنگ و یا رنگی روشن تر از موها یتان استفاده کنید. برای رنگ کردن ابرو هایتان توصیه می کنیم که از رنگ مشکی استفاده نکنید و اگر به دنبال رنگ های تیره برای ابرو هستید از مداد ابروی قهواه ای لچیک استفاده کنید.

 

آرایش بیش از حد ابرو : اگر از آن دسته افرادی هستید که معمولا همیشه آرایش می کنید و بیشتر هم از مداد ابرو برای این کار استفاده می کنید باید بگوییم که در صورتی که شما دارای ابرو های کم پشتی باشید برای این کار بهتر است تا از یک مداد بسیار تیز استفاده کنید و میان ابرو هایتان را به صورت بسیار محو، پر کنید. فراموش نکنید که آرایش بیش از اندازه ابرو ها و استفاده از مواد شیمایی مانند ریمل ابرو ها و سایر محصولات دیگر موجب ریزش ابرو هایتان می شود.

بهترین مداد ابرو

بهترین مداد ابرو

همان طور که در مورد اهمیت ابرو ها می دانید و این که نقش ابرو ها در صورت و زیبایی شما بسیار تاثیر گذار می باشد و ابرو های شما نقش قاب را برای چشمان تان دارند؛ و در واقع مهم ترین مرکز توجه را در صورت تان دارند پس هر چقدر که زیبا و جذاب باشند می توانید تا زیبایی چشمان تان را چند برابر کنید استفاده از محصولات با کیفیت و مناسب مثل مداد ابرو آلمانی لچیک می تواند علاوه بر حفظ زیبایی ابرو های شما از ریزش ابرو های شما و خالی شدن نقاطی از ابرو هایتان نیز جلوگیری کند. با استفاده از این مداد ابرو می توانید خطوطی زیبا، یک دست را برای ابرو ها یتان ایجاد کرده و سپس با ماندگاری بالای آن می توانید از جذابیت ابرو ها یتان لذت ببرید.

بهترین مداد ابرو

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

 

ریمل هم مثل سایر لوازم های ارایشی که وجود دارد در صورت استفاده از برند بی کیفیت و نا مناسب می تواند که علاوه بر این که باعث صدمه به چشم و ریزش مژه ها شود ممکن است که بیماری های پوستی را در فرد به وجود بیاورد از همین رو درباره استفاده از هرگونه وسایل آرایش نیازمند یک  انتخاب مناسب است بررسی و تحقیق درباره یک برند ارایشی معتبر می تواند که فرد را در انتخاب لوازم کمک کند ما در این سایت تلاش کرده ایم تا مطالب مفیدی را درباره انواع لوازم ارایشی و نحوه خرید و انتخاب و مصرف ان ها برای شما کاربران گرامی این سایت ارائه دهیم شما با مطالعه مقالات این سایت اطلاعات مفیدی را می توانید که به دست بیاورید.

با وجود این که ریمل در میان لوازم آرایشی یکی از بهترین و ضروری ترین ابزار های ارایشی چشم ها است از همین رو هر خانمی معمولا  از این ابزار ارایشی استفاده می کند اما سوالی که درباره این ماده ارایشی محبوب وجود دارد اشاره به این است که آیا استفاده از ریمل برای افراد زیان بار است یا نه؟ در جواب این سوال باید بگوییم نه تنها ریمل بلکه هر ماده ارایشی که بی وقفه مورد استفاده قرار بگیرد مطمئنا در دراز مدت باعث آسیب به فرد می شود و با توجه به این که چشم ها نیز یکی از حساس ترین قسمت های صورت هستند از این رو باید در انتخاب ریمل ( بهترین ریمل حجم دهنده خوب – بهترین ریمل آلمانی) بسیار دقت داشت ما در این بخش نکاتی را درباره استفاده از ریمل برای تان بیان می کنیم که می ‌تواند کمک خوبی در صورت رعایت این نکات باشد.

استفاده از ریمل های معمولی : از آن جایی که مژه ها بسیار ضعیف هستند بهتر است تا برای استفاده روزانه از ریمل قید ریمل های ضد آب را بزنید و از ریمل های معمولی استفاده کنید زیرا همان طور که گفتیم  ریمل‌ های ضد آب، سخت ‌تر از ریمل ‌های معمولی از روی مژه ‌ها پاک می‌ شوند . با توجه به سخت بودن ریمل های ضد اب بهتر است تا از این نوع ریمل  برای شرایط سخت و استخر و یا مهمانی ‌هایی که به استفاده از لوازم آرایش ماندگار ‌تر نیاز است استفاده کنید نباید این نکته را در مورد ریمل زدن مداوم فراموش کرد که پوشاندن مداوم مژه‌ ها با ریمل، جلوی رشد مناسب آن ‌ها را می‌ گیرد.

ریمل لچیک

 

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

 

همان طور که می دانیم ابرو به عنوان یک سایه بان برای چشم عمل می کند زیبایی ابرو ها در زیبایی صورت و چشم بسیار تاثیر گذار است ابرو های خالی باعث بدریخت شدن چهره و حالت چشم ها می شود و استفاده از مداد ابرو لچیک ( بهترین مداد ابرو ) برای پر کردن ابرو ها برای مواقع اضطراری بسیار روش مناسبی است ما در این مقاله علاوه بر بیان مناسب ترین روش ها برای پر کردن ابرو های خالی و با توجه به پرکاربرد بودن مداد ابرو مطالبی را درباره مفید و یا مضر بودن استفاده از مداد ابرو نیز بیان خواهیم کرد.

بعد از انجام کارهای مربرط به تمیز کردن ابرو که در مقاله چگونگی داشتن ابرو های پرپشت و جذاب به آن ها اشاره شد حالا نوبت به بیان روش های مناسب برای پر کردن داخل ابرو ها است.

هماهنگ بودن رنگ مداد با رنگ پوست : انتخاب مناسب مداد ابرو لچیک ( مداد ابرو بادوام ) و انتخاب رنگی که با آن ابرو های خود را پر می‌کنید حتما که باید بسیار به رنگ پوست تان نزدیک باشد تا در صورت استفاده از مداد ابرو نا هماهنگ نباشد در صورتی که دارای پوست تیره هستید بهتر است تا رنگ مداد ابرویتان مقداری ته رنگ قرمز در خود داشته باشد تا به این ترتیب با استفاده از این مداد رنگ ابرو های شما طبیعی‌ تر باشد ؛ اما این مداد برای پوست های روشن مناسب نیست زیرا در صورتی که پوست روشنی دارید باید از مداد ابرو قهوه ‌ای لچیک برای پر کردن ابرو ها استفاده کنید.

استفاده از پودر ابرو لچیک: در صورتی که ابروی شما دارای قسمت های خالی بسیاری است باید برای این کار از پودر ابرو لچیک استفاده کنید و این پودر ابرو  را شما با استفاده از یک برس ابروی مناسب و با کیفیت می توانید که انجام دهید. در ابتدا این برس را داخل پودر ابرو بزنید، سپس برای کم کردن حجم پودر از روی برس آن را بتکانید سپس داخل ابرو را با برس به آرامی پر کنید. برای این کار شما جهت رشد مو ها را در نظر داشته باشید و طوری برس بکشید که از محدوده ابرو ها پودر خارج  نشود. بهترین روش این که برس کاری را از وسط کمان ابرو شروع کنید و به تدریج به طرفین ادامه دهید به این ترتیب ظاهر ابرو های شما طبیعی ‌تر می شود و شما می توانید که ابرو های پرپشت و پر رنگی را داشته باشید.

 

بهترین مداد ابرو

بهترین مداد ابرو

پرکردن دور ابرو ها : این کار را با همان پودر اولیه با قیمانده بر روی برس می توانید انجام دهید پس می توانید که از لبه‌ های برس برای مشخص تر کردن مرز های ابرو استفاده کنید با این کار کمی ابرو را گسترش دهید و اگر که نیاز بود کمی به ضخامت ابرو ها نیز اضافه کنید. در برس زدن قسمت تاج نباید زیاد به ضخامت تاج ابرو اضافه کنید زیرا در صورتی که تاج ابرو خیلی بالا باشد حالت چهره شما خشن تر به نظر می رسد.

برس کشیدن داخل ابرو: بعد از مرتب کردن دور ابرو ها مهم ترین مرحله برس کشیدن و هماهنگ کردن رنگ داخل ابرو ها است که در این مرحله می بایست که برس را تمیز کرده و سپس با حرکات عمودی و در امتداد رویش ابرو ها برس را حرکت دهید. انجام این کار باعث طبیعی جلوه دادن ابرو های شما می شود ؛ زیرا که رنگ دانه ‌های پودر کاملا با برس کشیدن داخل ابرو پخش و جذب پوست می شود و به این ترتیب نیز آرایش ابروی شما دوام بیشتری را پیدا می کند.

بررسی ابرو : برای این که از قرینه بودن ابرو ها مطمئن شوید می بایست که کار خود تان را بررسی کنید، برای این کار با دقت ابرو های خودتان را در اینه نگاه کنید تا مطمئن شوید که هر دو ابرو کاملا قرینه و مشابه هم هستند و ایرادات احتمالی را برطرف کنید مثلا می توانید که کوتاهی ابرو هایتان را با استفاده از مداد ابرو امتداد دهید.

 

همان طور که متوجه شدید کاربرد مداد ابرو در هماهنگ سازی با رنگ مو و پوست و نوع ارایش بسیار زیاد است از این رو ممکن است که برای بیشتر افراد این سوال پیش بیاید که آیا استفاده از مداد ابرو مفید است یا مضر؟ در جواب باید بگوییم که با توجه به مواردی که دیده شده است در جواب اینکه آیا واقعا مداد ابرو ریشه های ابرو را ضعیف میکند و سبب  ریزش موهای ابرو می شود باید بگوییم که بله.

البته استفاده از مداد ابرو های بی کیفیت و ارزان عواقب این چنینی مثل ریزش و خارش ابرو را دارد زیرا این مداد در ابتدا به تنه ی موهای ابرو صدمه می زند و سپس در صورت استفاده مداوم باعث از بین رفتن ریشه ی مو می شود. در صورتی که از مداد ابرو با فشار استفاده شود این امر باعث صدمه به موهای ابرو و سپس موجب ریزش و کم پشت شدن ابرو می شود. استفاده مداوم و دائمی از مداد ابرو های بی کیفیت در بیشتر مواقع مانع رویش مجدد موهای ابرو ها نیز می شود. از همین رو می توان گفت که حتما از مداد ابرو های مطمئن و شناخته شده استفاده کنید و هرگز از مارک های نا مشخص و متفرقه استفاده نکنید؛ زیرا علاوه بر ریزش موهای ابرو استفاده از مداد های ابرو بی کیفیت و متفرقه و نامطمئن خطر حساسیت دور چشم را نیز افزایش داده و باعث بروز بیماری های پوستی می شود. پس در خرید هر نوع لوازم آرایشی از خرید لوازم ارایشی ارزان قیمت که دارای کیفیت پایینی هستند خود داری کنید؛ زیرا که استفاده از مواد آرایش بی کیفیت موجب به وجود آمدن بسیاری از مشکلات پوستی، عفونت ها ، حساسیت های شدید، التهابات دور چشم، خارش و بروز بسیاری  مشکلات دیگر در افراد می شود. برند لچیک به دلیل قرار دادن سلامت بانوان در اولویت خود و بهره گیری از روغن های گیاهی در فرمولاسیون خود از ریزش ابروها جلوگیری کرده به تقویت ریشه ی موهای ابرو کمک به سزایی میکند.

 

 

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

 

رژ لب مدادی ها نسل تازه ظهور کرده در بازار جهانی نسبت به رژ لب ها میباشند که ماندگاری بستری را دارند .
انتخاب بهترین رژ لب ابتدا باید از لحاظ سلامتی بر شما اثرات منفی نگذارد. مهم ترین موادی که اثر مخرب بر بدن شما میگذارد سرب میباشد.
خوب است بدانید سرب بعد از آهن پرمصرف ترین فلز در جهان میباشد . در اصل سرب فلزی نرم میباشد که به رنگ خاکستری متمایل به ‌نقره یا آبی میباشد.
پر مصرف بودن فلز سرب در زندگی ما هم قابل مشاهده است که بعضی از وسایل و لوازم خانه از سرب ساخته شده است . سرب به غیر از هوا در بسیاری لوازم آرایشی به کار برده میشود . سرب بر بدن انسان تاثیرات منفی میگذارد . سبب اختلال در قسمت هموگلوبین بدن میشود که وظیفه انتقال اکسیژن را در بدن ایفا میکند و همچنین باعث کاهش عمر گلبول های قرمز میشود .
سرب سبب کاهش حافظه و توهم زایی شده و در دراز مدت اثرات منفی بر روی کلیه ، قلب دارد و همچنین باعث کم خونی میشود. پس سرب ماده ای است که برای بدن کاملا مضر میباشد پس رژ لبی را انتخاب کنید که سرب نداشته باشد همانطور که میدانید رژ لب چون ارتباط مستقیمی با دهان دارد سرب به راحتی وارد بدن میشود، یکی از ویژگی های بهترین رژ لب ( بهترین رژ لب مدادی ) و بهترین مداد لب ، نبودن سرب در ماده آن میباشد.
رژ لب لچیک و مداد لب لچیک و همچنین مداد لب بادوام لچیک یا بهتر است بگویم کلیه لوازم آرایشی لچیک کاملا بدون سرب میباشند که میتوانید با اطمینان خاطر استفاده کنید ، بهترین رژ لب و بهترین مداد لب باید بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ، اروپا ،آمریکا و ژاپن باشد وجود ویتامین
E
و روغن جوجوبا در این محصولات امری بسیار مثبت و قابل توجه میباشد. رژ لب لچیک‌ ( رژ لب مدادی لچیک ) و مداد لب لچیک و مداد لب هر دو ماده نام برده را در فرمولاسیون خود دارا میباشد. تا رطوبت و نرمی را به لب های شما باز گرداند.

اول سلامتی و بعد زیبایی !

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

می دانیم که یکی از بهترین عادت های روزمره بیشتر خانم ها و دختر خانم ها میکاپ صورت و مخصوصا چشم ها است. برای این کار لزوم استفاده از لوازم ارایش با کیفیت بسیار ضروری است. با بیشتر شدن برند ها و تولیدات بسیار متنوعی که در این زمینه انجام می شود امروزه محصولات بسیاری وجود دارد که در هنگام خرید آن ها مهم ترین اصل توجه به کیفیت آن ها است و با توجه به بالا بودن قیمت بسیاری از لوازم ممکن است تا تهیه تمامی آن ها امکان پذیر نباشد از این رو بهتر است فقط لوازم ضروری را تهیه کرد که در میان انواع آن ها ریمل چشم یکی از همین ضروریات است. کاملا مشخص است که ریمل چشم تکمیل کننده آرایش و در واقع به خاطر آسان و راحت بودن روش کار از جذاب‌ترین مراحل آرایش برای همه خانم‌ها می باشد.

با استفاده از یک ریمل با کیفیت می توان که فقط در چند دقیقه حالت چشم ها را عوض و رنگ مژه‌ ها را سیاه، مژه ها را پرپشت و بلند کرد. حالت دادن مژه مهم ترین تغییر است که بر روی چشم انجام می شود استفاده از ریمل به صورت روزانه ممکن است که به مژه ها اسیب وارد نماید اما در صورت استفاده از محصولات لوازم آرایشی  لچیک این اسیب به کمترین حد خودش می رسد و شما می توانید با خیال راحت با استفاده از بهترین ریمل آلمانی به مژه ها حالت دهید و به طور روزمره نیز استفاده کنید.

 

انواع ریمل

گفتیم که یکی از محصولات مورد علاقه همه ی دختر خانم ها ریمل است؛ و با استفاده از ریمل مژه ها حجیم تر و زیباتر و جذابتر به نظر می آید درباره ریمل ها باید بگوییم که ریمل ‌ها انواع مختلفی را دارند که انتخاب هر کدام از ان ها بستگی به نوع مژه ها و سلیقه خودتان دارد همان طور که گفتیم ریملی مناسب شما است که به خودتان بستگی دارد، در صورتی که نیاز دارید تا مژه‌ های خود را سیاه و پر پشت نشان دهید شما به یک ریمل حجم دهنده خوب نیاز دارید اما اگر مشکل مژه‌ های شما کوتاهی و بی حالت بودن است به یک ریمل بلند کننده و فر کننده نیاز خواهید داشت.

 

* ریمل حجم دهنده

* ریمل بلند کننده

* ریمل فر کننده

* ریمل ضد آب

* ریمل رنگی

 

ریمل حجم دهنده: در میان انواع ریمل هایی که وجود دارد استفاده از ریمل های حجم دهنده در بین خانم ها بیشترین درخواست را دارد. معمولا استفاده از این ریمل های حجم دهنده بیشتر برای خانم هایی است که دارای مژه های بسیار کم پشت و کوتاه هستند. انتخاب صحیح ریمل و نوع درست آن در پرشت نشان دادن مژه ها بسیار اهمیت دارد. پس متوجه شدیم که انتخاب ریمل حجم دهنده مژه انتخاب مناسبی است برای افرادی که مژه های کم پشت را دارند.

ریمل بلند کنند:  معمولا بیشتر خانم ها دارای مژه هایی کوتاه هستند که این نوع مژه در ارایش چشم ها و زیبایی چشم بسیار تاثیر گذار است برای همین هم از مژه های مصنوعی استفاده می کنند اما استفاده مداوم ممکن است که چشم ها را دچار حساسیت و خستگی کند از همین رو هم استفاده از ریمل های بلند کننده مژه برای افرادی که دارای مژه های کوچکی هستند می تواند انتخاب ایده آلی باشد. ریمل بلند کننده با پوشش دادن تمام مژه ها باعث بلندتر شدن آن ها می شود.

ریمل فر کننده:  نوع سوم از ریمل های مژه ریمل فر کننده است که بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای مژه هایی صاف و کم هستند که با استفاده از ریمل فر کننده به مژه ها شکل می دهد بهتر است تا قبلاز ریمل زدن مژه ها همیشه از یک فرمژه برای فر کردن آن ها و جذابیت بیشتر چشم ها استفاده کنید.

ریمل ضد آب: این نوع ریمل که با نام ریمل (استخری) نیز شناخته شده است که در بین خانم ها دارای محبوبیت بسیاری است این ریمل با مقاوم بودن در برابر اب و در شرایطی که ممکن است گریه کنید یا صورت خود را بشویید و یا چرب کنید پخش نمی شود و اینکه هیچ آلودگی را زیر چشم به وجود نمی اورد. در این ریمل از موم و روغن های معدنی استفاده شده است با وجود این که استفاده از این ریمل مزایی را دارد اما پاک کردن آن کمی نسبت به سایر ریمل ها دشوار است از جمله روش های پاک کردن این ریمل ضد آب استفاده از حلال‌های روغنی که به بافت ریمل ضدآب وارد و آن را در خود حل می‌کنند.

ریمل رنگی : مطمئنا با شنیدن نام ریمل تنها رنگی که تصور می کنیم از آن ها مشکی یا قهوه ای است اما باید بگوییم که همان طور که در مسابقات فشن شو می بینیم بیشتر مانکن ها و بسیاری از افرادی که دارای چشم های رنگی هستند از انواع ریمل های رنگی و جذاب استفاده می کنند استفاده از این نوع ریمل در مقایسه با ریمل های حجم دهنده، بلند کننده، ضداب بسیار کم است.

ریمل آلمانی لچیک ( بهترین ریمل حجم دهنده )

یکی از پرکار بردترین لوازم های آرایشی مربوط به چشم برای خانم ها استفاده از ریمل است که با استفاده از این ریمل باعث حجیم و مشکی شدن مژه ها می شوید در میان برند ها و محصولات متنوع لوازم ارایشی ریمل حجم‌دهنده‌ی «لچیک» که دارای برسی مخروطی و با داشتن الیاف حجم‌ دهنده مخصوص خود باعث حجیم شدن و پر پشت شدن مژه ها می شود. ریمل لچیک با فرمول جدید با لایه ای از پلیمر، دارای درصد بالای رنگدانه ها و بودن مواد مضر است. در واقع کیفیت بالای ریمل المانی لچیک باعث شده تا ریمل بدون ایجاد هیچ گلوله ای بر روی مژه و با دادن حجمی فوق العاده بدون ایجاد چسبندگی آن‌ها را حجیم و پر پشت نشان دهد. داشتن مژه های بلند و پر پشت و دانه دانه بزرگ ترین خواسته هر فردی در آرایش چشم هایش است و از همین رو هم افراد به دنبال راه‌ حلی خوب برای داشتن این نوع مژه هایی هستند. تمامی محصولات لوازم آرایشی زیبایی لچیک تمامی آزمایشات مربوط به سازگاری پوستی طبق آخرین استاندارد های ایالات متحده، اتحادیه اروپا و کشور ژاپن را گذرانده اند.

بهترین ریمل

  • لچیک آرایشی