لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

رژ لب لچیک و مداد لب کالباسی

۱۳۹۸-۰۶-۰۶فاطمه غره داقی

    

5

(12)

لب ها یکی از زیبا ترین بخش های چهره می باشند که اهمیت خاصی هم از نظر سلامتی دارد و هم از نظر زیبایی بسیار مورد توجه می باشد و همواره مورد توجه و اهمیت افراد به خصوص خانم ها می باشد .

رژلب و مداد لب یکی از وسایلی است که میتوان با استفاده از ان تغییری شگفت را در چهره خود به وجود آورد، بهترین رژلب و بهترین مدادلب ها رنگ های متفاوتی دارند که امروزه بسیار در بازارها زیاد شده اند بعضی از رنگ های رژلب مانند کالباسی،قرمز،صورتی ،جیگری و … بسیار محبوب هستند که هریک از بانوان عزیز میتوانند بنابر سلیقه شخصی خود رنگ موردنظر را انتخاب کنند و به چهره خود نمایی دیگر بدهند .

در بین رنگ های متفاوتی که امروزه در بازار ها زیاد شده است رژلب قرمز از گذشته تا کنون دارای محبوبیت خاصی است که بسیاری از خانم ها به ان گرایش دارند ،رژلب قرمز رنگ معمولا برای هر پوستی قابل استفاده است و میتواند تعییر را ایجاد کند چه رنگ پوست شما سبزه باشد و چه سفید باشید رنگ قرمز جذابیت خاصی را به شما هدیه می دهد و لب های شما را جذاب تر و بزرگ تر نشان می دهد ، همچنین از دیگر مزایای رژ لب قرمز این است که اینگونه رژها با هر نوع لباسی به راحتی ست و هماهنگ می شوند و حتما نیاز نیست که لباس همرنگ ان را بپوشید گرچه اگر با رژقرمز شال یا لباسی قرمز هم به تن کنید زیبایی و هماهنگی را دوچندان میکند اما اگر هم رنگ متفاوتی را بپوشید باز هم میتوانید رژلب قرمز را برای لب هایتان استفاده کنید و به راحتی باهم ست کنید .

بعضی از خانم ها از رنگ های مات رژ استفاده میکنند و بیشتر تمایل دارند که رنگ خاصی روی لبانشان نباشد و فقط در همین حد که رژی ساده و بی رنگ یا به اصطلاح مات بزنند برایشان کافیست اینگونه افراد باید رژلب های مات و البته مناسب پوست خود را خریداری کنند مثلا اگر پوستی روشن دارند رنگ های کالباسی و صورتی روشن بسیار مناسب است و یا اگر پوستی تیره دارند بهتر است از رنگ هایی مانند نارنجی کمرنگ و یا قهوه ای استفاده کنند تا رنگ مجذوب کننده ای روی لبانشان پیدا نباشد ، شاید بپرسید این دسته از خانم ها اگر دوست ندارند کا رژلب انان پیدا شود چرا پس از رژلب مات استفاده میکنند در حالی که این رژها اصلا رنگ خاصی را به لب هایشان نمیدهد و باعث تعییر نمیشود ؟باید برایتان بگویم که رژلب های مات و بی رنگ اگر چه اسمشان بی رنگ است و در ذهن افرادبی رنگی و ماتی را تداعی میکند اما همین رژلب های به اصطلاح بی رنگ تعییرشگفتی را در چهره افراد ایجاد میکند و باعث باز شدن رنگ چهره افراد می شوند و صورت خانم ها را پرنشاط و شاداب جلوه میدهد . برای همین است که حتی خانم هایی هم که اهل آرایش کردن نیستند نیز سعی دارند دست کم یک رژلب کمرنگ به لبان خود بزنند و چهره خود را هرچند کم تغییر دهند .

نکته قابل ملاحظه دیگر این است که اگر شما چندین رژلب و مداد لب در رنگ ها مختلف و طرح ها متفاوت داشته باشید ولی ندانید که چه رژلب با چه رنگی و چطور استفاده نمایید هیچ یک از لوازم ارایشیتان به کارتان نمی اید ، بنابراین موضوع بسیار مهم در ارایش کردن طرز صحیح ارایش چهره می باشد ، شما خانم های عزیز باید سعی کنید که رنگ آرایش صورتتان را باهم هماهنگ کنید تا چهره زیباو هماهنگ تری را داشته باشید ‌. برای مثال اگر از رژگونه ای با رنگ روشن استفاده میکند سعی کنید رژلب خود و یا حتی مدادابروی خود را نیز به رنگ روشن انتخاب و استفاده نمایید تا توازن و هماهنگی خاصی به چهره شما دهد .

بسیاری از خانم ها دوست دارند که رنگ رژلب خود را با رنگ لباس خود ست کنند که این نیز روش مناسبی برای بهتر جلو دادن ارایش به حساب می اید مثلا اگر لباس زرشکی رنگی را انتخاب نموده اید بهتر است از بهترین رژ لب زرشکی نیز بهره بگیرید و هماهنگی لازم را در ظاهرتان ایجاد کنید . البته در زمینه ست کردن رنگ ها با لباس و آرایش صورت باید به رنگ پوست خود نیز توجه کنید و رژلبی را برای خود انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با لبان و پوست صورت شما داشته باشد چراکه انتخاب یک رژلب غیرمرتبط با پوستتان نه تنها چهره شما را زیبا نمی کند بلکه باعث گرفتگی و کدری چهره شما می شود .

رژلب انواع مختلفی نیز دارد بعضی از آنها مخملی و بعضی دیگر براق و ….هستند که بنا بر سلیقه خود می توانید انتخاب کنید همچنین رژلب و مدادلب ها از نظر ماندگاری نیز بسیار متفاوت هستند بعضی از انها معمولی بعضی دیگر۲۴ساعته و تعدادی دیگر ۴۸ ساعته هستند که همانطور که از نامشان پیداست ماندگاری متفاوتی دارند  و برای مجالس متفاوت میتوان از انها استفاده نمود .

در انتخاب بهترین رژلب برای خود علاوه براینکه به رنگ ان توجه میکنید سعی کنید به سلامت ان نیز توجه ویژه ای داشته باشید تا در آینده مشکلی برای شما ایجاد نشود چراکه لب عضو حساسی از بدن  و به راحتی مواد تشکیل دهنده رژ میتواند جذب بدن شود و باعث ایجاد بیماری در افراد شود . از این رو به بحث استاندارد بودن رژلب خود نیز اهمیت ویژه ای دهید و بهترین رژلب و بهترین مداد لب _ مداد لب لچیک را برای خود انتخاب کنید  . رژلب لچیک و مداد لب لچیک از جمله انتخاب هایی است که می توان برای سلامت و زیبایی به آن ها اعتناد کرد .

رژ لب لچیک

رژ لب لچیک

مداد لب لچیک

مداد لب لچیک

مداد لب

مداد لب

لچیک نامی آشنا در صنعت لوازم ارایشی است که با تولید بهترین رژلب ها چه از نظر زیبایی و تنوع و چه از نظر سلامت و استاندارد بودن توانسته رقیبان خود را در این عرصه کنار زند و یکه تاز عرصه آرایش باشد .

مداد لب کالباسی

  • ۹۸/۰۹/۰۷
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی