لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

راهنمای خرید خط چشم، مانند یک حرفه‌ای آرایش کنید

سال‌های گذشته برای کشیدن خط چشم فقط یک محصول ساده وجود داشت، مداد چشم! در حال حاضر برای کشیدن خط چشم می‌توانید از محصولات مختلفی که در بازار وجود دارند استفاده کنید. اما برای اینکه بدانید کدام محصول مناسب شماست، نیاز به یک راهنمای خرید خط چشم دارید. بنابراین ما در این مقاله اطلاعات لازم در مورد انواع خط چشم و البته مداد چشم‌‌های موجود در بازار را در اختیار شما قرار می‌دهیم، در نهایت این شما هستید که با توجه به نیاز و سلیقه خود، یکی از محصولات زیر را انتخاب می‌کنید.

راهنمای خرید خط چشم، معیارها و فاکتورهای مهم در انتخاب

در حال حاضر انواع مختلف خط چشم در بازار موجود است و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. اگر به تازگی می‌خواهید از این محصول استفاده کنید این راهنمای خرید خط چشم می‌تواند در انتخاب محصولی مناسب کمک‌تان کند. اما اگر قصد تغییر دادن خط چشمی را دارید که در حال حاضر از آن استفاده می‌کنید، باز هم این مقاله راهگشای شما خواهد بود. 

خط چشم به طور کلی برای بیشتر جلوه کردن چشم و پرپشت نشان دادن مژه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی محصولاتی که در حال حاضر در بازار وجود دارند تقریباً همین کار را انجام می‌دهند منتها با کمی تفاوت در استفاده و شکل و اندازه خطی که می‌توان کشید. به همین دلیل ما در ادامه انواع خط چشم و مداد چشم را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • خط چشم مایع

خط چشم‌های مایع به صورت ماژیکی تهیه می‌شوند و دارای سر بسیار سختی هستند، به همین دلیل برای کشیدن خط چشم مایع نباید دستان شما بلرزد. استفاده از این خط چشم نیاز به مهارت دارد چون یک محصول حرفه‌ای است. در نتیجه اگر به تازگی شروع به استفاده از خط چشم کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات دیگر استفاده کنید و زمانیکه تبحر کافی در کشیدن خط چشم پیدا کردید، این محصول را خریداری کنید. 

خط چشم‌های مایع بیشتر برای آرایش‌های عربی و مجلسی مناسب هستند و برای استفاده روزمره آنچنان کاربردی ندارند.

  • کرم یا ژل خط چشم

استفاده از کرم یا ژل خط چشم کار سختی است و معمولاً توسط افراد حرفه‌ای استفاده می‌شود. پس اگر تازه کار هستید به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا با مداد چشم شروع کنید و زمانیکه تبحر پیدا کردید این محصول را خریداری کنید. کرم یا ژل چشم در یک ظرف کوچک بسته‌بندی شده و با استفاده از قلموی آرایشی براحتی می‌توانید خط چشم دلخواه خود را بکشید. جالب است بدانید که از این محصول به عنوان پایه کرمی قبل از سایه هم می‌توان استفاده کرد. ژل خط چشم حالت کرمی دارد و می‌توانید با یک قلموی آرایشی ضخیم‌تر، سایه چشم هم بکشید. 

  • خط چشم مدادی

خط چشم مدادی یکی از متداول‌ترین محصولات برای داشتن چشمانی زیباست، علت آن هم استفاده آسان و راحت از این محصول است. خط چشم‌های مدادی مانند مداد چشم عمل می‌کنند باید هر زمان که نوک‌شان گرد شد، آن‌ها را تراش کنید. با استفاده از این محصول براحتی می‌توانید خطی نازک در پشت پلک‌های خود بکشید. جالب است بدانید که این محصول دارای تنوع رنگی است و به همین دلیل مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است. 

  • مداد چشم ماژیکی

اگر می‌‌خواهید یک خط چشم نازک و ظریف بکشید، بهتر است این محصول را خریداری نکنید. چون سر این مداد‌ها تقریباً ضخیم است و بیشتر مناسب کشیدن خط چشم‌های پهن هستند. لازم به ذکر است که پاک کردن این محصول از روی پلک کار چندان ساده‌ای نیست و برای پاک کردن آن باید از محصولات پاک کردن آرایش چشم یا شیرپاکن استفاده کنید. این مداد چشم‌ها درخشان و دارای تنوع رنگی بالایی هستند. معمولاً ماندگاری بالایی دارند و به دلیل داشتن سری نرم و لطیف، هنگام استفاده پلک را آزار نمی‌دهند.

  • مداد چشم پیچی

مداد چشم پیچی در واقع همان مداد چشم معمولی است با این تفاوت که مغز مداد با حرکتی پیچشی به سمت بالا حرکت می‌کند. این مداد چشم‌ها بسیار نرم هستند و کار کردن با آن‌ها نیز راحت است اما اگر نوک مداد را بیش از اندازه خارج کنید احتمال شکستن آن وجود دارد. از طرفی مشکل اصلی اینجاست که برای هر بار استفاده باید آن را بتراشید و احتمال پخش شدن و سیاه شدن اطراف چشم شما نیز بالا است.

  • مداد چشم مایع مویی

اگر می‌خواهید آرایش چشم شما ساعتها بدون تغییر بماند، این محصول بهترین انتخاب خواهد بود. این خط چشم ماندگاری بالایی داشته و ترک نمی‌خورد و پوسته پوسته هم نخواهد شد. برای کشیدن خط چشم‌های نازک و نوک تیز می‌توانید از این محصول استفاده کنید. البته لازم به ذکر است که کار با خط چشم‌های مویی چندان هم کار راحتی نیست و باید تقریباً حرفه‌ای باشید. فراموش نکنید که خط چشم‌های مایع مویی نیاز به زمان دارند تا روی پلک شما خشک شوند، پس بلافاصه پس از کشیدن خط چشم به آن دست نزنید.

  • مداد چشم سایه‌ ای

از این مداد چشم‌ها می‌توانید برای کشیدن یک سایه دودی زیبا نیز استفاده کنید. البته این محصول معمولاً زود کمرنگ شده و برای استفاده نیز حتماً باید قلموی آرایشی داشته باشید.

  • مداد چشم مدادی با پایه واکسی

این نوع مداد چشم‌ها بسیار نرم، روان و ضد آب هستند اما در مقابل ممکن است روی پلک پخش شده یا مات شوند. لازم به ذکر است که برای پاک کردن آن‌ها باید از محصولات پاک‌کننده آرایش چشم یا شیرپاکن استفاده کنید.

  • مداد چشم ژلی یا کرمی

این خط چشم‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و اندکی کرمی یا مرطوب هستند. البته لازم به ذکر است که زود کم‌رنگ شده و ممکن است بر روی پلک پخش شوند. فراموش نکنید که در زمان خرید این مداد چشم‌ها حتماً قلموی آرایشی نیز خریداری کنید.

 

معرفی بهترین خط چشم‌های ایرانی و خارجی

 

 

سایر ویژگی‌ها:

 

  •       کاملا مشکی، بسیار نرم و لغزنده
  •       استفاده‌ای بسیار راحت مناسب افراد مبتدی
  •       ایجاد خطی صاف و یکدست
  •       دارای ماندگاری بالا
  •       حاوی ویتامین E

 

همانطور که می‌دانید خط چشم به عنوان یکی از محصولات ثابت آرایشی توسط خانم‌ها استفاده می‌شود. اگر به تازگی می‌خواهید از این وسیله استفاده کنید بهتر است با مداد چشم شروع کنید و پس از مدتی که در کشیدن خط چشم تبحر پیدا کردید می‌توانید محصولات کمی حرفه‌ای‌تر را خریداری کنید. به عنوان مثال خط چشم‌های مایع و مداد چشم مایع مویی معمولاً نیازمند دقت و ظرافت بیشتری هستند. شما کدامیک از محصولاتی که در این لیست از آن‌ها نام بردیم را استفاده می‌کنید؟

منبع: https://bbinbbar.com/%d8%ae%d8%b7-%da%86%d8%b4%d9%85/

  • ۹۹/۰۷/۱۶
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی