لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

ارایش ابرو تاثیر زیادی بر زیبایی دیگر اجزای صورت می گذارد و باعث می شود که آرایش و زیبایی دیگر قسمت های صورت نیز به چشم آیند ، در گذشته بسیاری از افراد مداد چشم خود را برای ابرو استفاده می کردند که اینکار بسیار مضر بود و باعث ریزش ابروها می شد چرا که چرب بودن و روغنی بودن آن برای ابرو آسیب رسان است . مداد چشم ها ویژگی هایی دارند که فقط برای چشم مناسب می باشد .

امروزه بسیاری از خانم ها برای زیبا سازی ابرو های خود از روش هایی مثل هاشور ابرو یا تاتو ابرو و یا قاب اندازی ابرو استفاده می کنند که در اکثر این روش ها با تزریق جوهر در زیر پوست سعی میکنند حالتی دائمی به ابرو های خود بدهند و دیگر خیالشان را از بابت ابروهایشان راحت کنند ، این روش انتخاب خوبیست اما یک سری معایب نیز با خود به دنبال دارد . مثل اینکه اولا ممکن است این جوهر ها در دراز مدت باعث ایجاد بیماری و یا عفونت هایی در بدن فرد  شود دوم اینکه اغلب این روش ها دردناک است و موجب خون ریزی در صورت فرد می شود . سومین مورد که مهمترین مورد نیز محسوب می شود این است که این روش ها معمولا روش های دائمی و غیر قابل تغییری هستند یعنی دیگر نمیتوان هاشور های ابرو را به راحتی از بین برد و یا رنگ آن را تغییر داد . برای همین است که خانم ها امروزه از این روش ها کمی فاصله گرفته اند  چراکه ممکن است با این روش ها مدل ابروی خود را تغییر دهند و یا رنگ ان را عوض کنند و دلشان بخواهد که بعد از گذشت چند مدت ابروی خود را به حالتی دیگر و یا به رنگ دیگری تغییر دهند اما این کار دیگر برایشان میسر نیست چرا که این روش دائمی است و تغییرش تقریبا محال ، حتی اگر بتوان انها را تغییر داد اولا پروسه ی طولانی و دردناکی دارد دوما ممکن است باعث کچلی ان قسمت از ابرو شود و دیگر اجازه ی رشد مو در ابرو را ندهد و شما برای همیشه ابرو های خود را از دست بدهید

مداد ابرو لچیک

مداد ابرو لچیک

مداد ابرو

مداد ابرو

مداد ابرو هاشوری

مداد ابرو هاشوری

مداد ابرو

با توجه به مطالب ذکر شده بهترین انتخاب برای پروردن قسمت های خالی ابرو و همچنین تعییرحالت ابرو انتخاب یک مداد ابرو مناسب می باشد که بتواند ابرویی زیبا را برای ما به ارمغان اورد ، هماهنطور که برای خرید وسایل مختلف ما سعی می کنیم از قبل تحقیق کرده و اطلاعاتی بدست اوریم در خرید مداد ابرو و لوازم ارایشی دیگر نیز باید به یک سری اصول توجه نماییم . در انتخاب و خرید یک مداد ابروی خوب دقت نمایید که مداد ابروی شما مغزی نرم داشته باشد و به راحتی روی سطح پوست شما کشیده شود .

مداد ابرو هاشوری

چراکه اگر مغز مداد نرم نباشد و یا به سختی روی ابرو کشیده شود باعث آسیب رسیدن به پوست ابرو و در نهایت ریزش ابرو می شود و همچنین بعضی از مداد ابرو ها باعث می شوند که موهای ابرو به یکدیگر بچسبند و حالتی بد و نافرم بگیرند ، نکته قابل ملاحظه ی دیگر در انتخاب بهترین مداد ابرو _ مداد ابرو هاشوری این است که چوب مداد ابرو باید چوبی مرغوب و خوش تراش باشد چراکه مداد هایی که چوب بدی دارند با تراشده شدن به راحتی میشکنند و اصلا قابل استفاده نیستند به همین دلیل توصیه می شود مداد ابرو خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و حتما به این موضوع توجه کنید که مداد ابرو مهر استاندارد داشته باشد و مواد سازنده ان مواد مرغوب و قابل استفاده ای باشد ، درهنگام استفادهداز مداد ابرو نیز توجه داشته باشید که مداد ابرو را به نرمی و ارامی روی پوست خود بکشید چراکه هرچه مداد را بیشتر فشار دهید باعث پررنگ تر شدن ان می شود که همین امر حالت غیر طبیعی را به ابروهای شما می دهد .

بعد از انکه با استفاده از یک مداد ابرو خوب قالب مناسبی را به ابروهای خود دادید و قسمت های خالی آن را پر کردید نوبت ان رسیده است که به ارایش چشم خود بپردازید و با استفاده از یک ریمل حجم دهنده مناسب سعی کنید مژه های خود را در جهت بالا و به سمت گوشه چشم  بکشید و یک فرم و حالت منظمی را به ان ها بدهید تا با این روش چشم و ابرو شما در کنار هم به زیبایی نمایان شوند و همینطور سعی کنید که رنگ مداد ابرو خود را هم با رنگ پوست خود و هم با دیگر ارایش خود ست و هماهنگ نمایید برای مثال اگر مداد ابرو با رنگ روشن برای خود انتخاب نموده و حتما سعی کنید رژلب و رژگونه ،کرم پودر و دیگر لوازم ارایشی را که استفاده می نمایید با رنگ روشن انتخاب نمایید تا هماهنگی و توازن میان اجزای صورت شما حفظ گردد .

مداد ابرو لچیک

امروزه کارخانجات و شرکت های مختلفی در عرصه لوازم آرایشی فعالیت دارند و سعی میکنند محصولات خود را به فروش رسانند در این میان لوازم ارایشی لچیک رقیبی سرسخت برای انان محسوب می شود . مداد ابرو لچیک و دیگر لوازم آرایشی موجود در این مجموعه هم از نظر بهداشتی و هم از لحاظ زیبایی در سطح بالایی قرار دارند و از با کیفیت ترین محصولات محسوب می شوند . لچیک محصولاتی باکیفیت و متنوع را با دسترسی آسان در تمام فروشگاه های لوازم ارایشی عرضه نموده و همیشه در پی تولید بهترین ها برای شماست . امیدواریم که از مصرف آن ها لذت ببرید و احساس خوشایندی داشته باشید .

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

زیبایی و جذابیت برای خانم ها اهمیت فوق العاده  و ویژه ای دارد و هر خانمی دوست دارد همواره زیبا و جذاب باشد و برای آن تلاش می کند و به همین جهت است که یکی از کارهای مورد علاقه بانوان آرایش کردن می باشد .

یکی از قسمت های صورت که آرایش آن تأثیر بسیاری در زیبایی و جذابیت خانم ها دارد لب می باشد و همانگونه که می دانیم چنانچه شما لب هایی زیباتر داشته باشید جذاب تر خواهید بود .

در رابطه با آرایش لب ها از پر فروش ترین لوازم آرایشی رژ لب است که در انواع و اقسام مدل ها و رنگ ها موجود می باشد و مورد استفاده بانوان قرار می گیرد .

خانم ها معمولا در مواقع عادی خودشان آرایشگر خودشان می باشند که این مستلزم این است که بانوان همواره دارای تعدادی از لوازم آرایشی مورد نیازشان باشند که رژ لب یکی از آن هاست .

رژ لب ها معمولا به جامد، مایع، مات،براق و … تقسیم می شوند که با توجه به سلایق مختلف و همچنین کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند .

البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که مداد لب نیز از لوازم آرایشی مخصوص لب می باشد که آن نیز طرفداران بسیاری دارد زیرا که با استفاده از مداد لب می توان آرایش دقیق تر و منظم تری برای لب ها داشت و با استفاده از یک مداد لب میتوانید لب های خود را بزرگتر بکشید و یا ان ها را نازکتر به نمایش بگذارید .

یکی از موارد مهمی که در مورد انتخاب بهترین رژ لب و مخصوصا هنگام خرید آن باید به آن دقت کنید رنگ آن می باشد زیرا که رنگ رژ لب تأثیر مستقیمی روی زیبایی و جذابیت لب هایتان دارد بنابراین سعی کنید رنگی را برای رژلبتان انتخاب کنید که مناسب شما باشد . لچیک از رنگ های متنوعی برای رژ لب های خود استفاده می کند تا مطابق سلیقه شما باشد ،شما نیز باید به رنگ پوست و همچنین مدل و رنگ آرایش خود توجه فرمایید تا بتوانید رنگ مناسبی را برای خود انتخاب نمایید .

برای انتخاب رنگ رژ لبی که مناسب شما می باشد باید به رنگ پوستتان دقت کنید . اگر رنگ پوستتان روشن و مایل به سفید است از رنگ های ملایم مانند صورتی استفاده کنید تا لب هایتان زیباتر دیده شوند و چنانچه رنگ پوستتان تیره تر است از رنگ هایی مانند بنفش استفاده کنید تا در نتیجه لب هایی جذاب تر داشته باشید .

همواره سعی کنید نرمی و لطافت لب هایتان را حفظ کنید تا رژلب اثر بهتری روی لب هایتان داشته باشد . برای اینکه همیشه لب هایی نرم و لطیف داشته باشید می توانید از مرطوب کننده ها و نرم کننده ها استفاده کنید. استفاده از نرم کننده و مرطوب کننده از پوسته پوسته شدن لب های شما جلوگیری می کند. البته استفاده از بهترین رژلب نیز در حفظ نرمی لب ها به شما کمک می کند .

دقت کنید رژلب یا مداد لبی که می خواهید آن را خریداری کنید حتما استاندارد و با کیفیت باشد زیرا در صورتی که از محصولات بی کیفیت و غیر استاندارد برای آرایش لب هایتان استفاده کنید امکان این وجود دارد که به لب های شما آسیب وارد شود و همچنین مواد نامرغوب رژلب وارد بدنتان شود و موجبات بیماری های خطرناکی را درشما ایجاد کند .

لچیک یکی از برندهای معروف در رابطه با تولید بهترین رژ لب و بهترین مداد لب می باشد که با تولید رژ لب و مداد لب های مرغوب و با کیفیت زیبایی و جذابیت لب هایتان را برایتان به ارمغان می آورد و همچنین از سلامتی آن ها نیز محافظت می کند .

محصولات لچیک با رعایت نکاتی که مربوط به استاندارد است علاوه بر زیبا نمودن لب های شما برای سلامتی آن ها نیز خطری را به همراه ندارد زیرا که برای تولید رژلب لچیک و مداد لب لچیک از مواد طبیعی استفاده شده است .

لچیک برای تولید رژ لب های خود از رنگدانه های طبیعی استفاده می نماید تا آرایش شما را طبیعی تر جلوه دهد و با ماندگاری بالایی که دارد به شما کمک می کند تا در طول روز آرایشتان پاک نشود .

مداد ابرو کشیدن ، ریمل زدن ، رژ لب زدن و … هر کدام در جهت زیبایی و جذابیت شما به کار می رود و درصورتی که بتوانید به درستی و با کمی مهارت از این لوازم آرایشی استفاده نمایید زیبایی خود را چند برابر خواهید کرد .

شما باید بدانید چه نوع آرایشی و در چه شرایط و مواقعی مناسب چهره شما می باشد تا بتوانید نتیجه بهتری از آرایش خود بگیرید .

معمولا رنگ قرمز در رژ لب یکی از رنگ های پر کاربرد است زیرا که با ترکیب چهره بسیاری از بانوان سازگار است و همچنین است رنگ صورتی البته همانگونه قبلا اشاره کردیم در مورد رنگ رژ توجه به رنگ پوست نیز بسیار مهم می باشد زیرا بعضی از رنگ ها با رنگ های پوست تیره تر سازگار است و بعضی از رنگ ها با پوست های روشن تر .

مداد لب لچیک

مداد لب لچیک

مداد لب

مداد لب

رژ لب لچیک

رژ لب لچیک

در مورد رنگ مداد لب نیز بهتراست در هماهنگی با رژلب باشد و یا مقداری از آن پر رنگ تر باشد تا لب های شما را جذاب تر نشان دهد .

برای تهیه رژلب و مداد لب لچیک می توانید با مراجعه به سایت لچیک هر کدام از رژلب و یا مداد لب هایی را که مناسب شما می باشد انتخاب کنید و آن را سفارش دهید و همچنین برای خرید محصولات لچیک می توانید به سراغ فروشگاه های لوازم آرایشی نیز بروید .

  • لچیک آرایشی
  • ۰
  • ۰

رژ لب لچیک و مداد لب کالباسی

۱۳۹۸-۰۶-۰۶فاطمه غره داقی

    

5

(12)

لب ها یکی از زیبا ترین بخش های چهره می باشند که اهمیت خاصی هم از نظر سلامتی دارد و هم از نظر زیبایی بسیار مورد توجه می باشد و همواره مورد توجه و اهمیت افراد به خصوص خانم ها می باشد .

رژلب و مداد لب یکی از وسایلی است که میتوان با استفاده از ان تغییری شگفت را در چهره خود به وجود آورد، بهترین رژلب و بهترین مدادلب ها رنگ های متفاوتی دارند که امروزه بسیار در بازارها زیاد شده اند بعضی از رنگ های رژلب مانند کالباسی،قرمز،صورتی ،جیگری و … بسیار محبوب هستند که هریک از بانوان عزیز میتوانند بنابر سلیقه شخصی خود رنگ موردنظر را انتخاب کنند و به چهره خود نمایی دیگر بدهند .

در بین رنگ های متفاوتی که امروزه در بازار ها زیاد شده است رژلب قرمز از گذشته تا کنون دارای محبوبیت خاصی است که بسیاری از خانم ها به ان گرایش دارند ،رژلب قرمز رنگ معمولا برای هر پوستی قابل استفاده است و میتواند تعییر را ایجاد کند چه رنگ پوست شما سبزه باشد و چه سفید باشید رنگ قرمز جذابیت خاصی را به شما هدیه می دهد و لب های شما را جذاب تر و بزرگ تر نشان می دهد ، همچنین از دیگر مزایای رژ لب قرمز این است که اینگونه رژها با هر نوع لباسی به راحتی ست و هماهنگ می شوند و حتما نیاز نیست که لباس همرنگ ان را بپوشید گرچه اگر با رژقرمز شال یا لباسی قرمز هم به تن کنید زیبایی و هماهنگی را دوچندان میکند اما اگر هم رنگ متفاوتی را بپوشید باز هم میتوانید رژلب قرمز را برای لب هایتان استفاده کنید و به راحتی باهم ست کنید .

بعضی از خانم ها از رنگ های مات رژ استفاده میکنند و بیشتر تمایل دارند که رنگ خاصی روی لبانشان نباشد و فقط در همین حد که رژی ساده و بی رنگ یا به اصطلاح مات بزنند برایشان کافیست اینگونه افراد باید رژلب های مات و البته مناسب پوست خود را خریداری کنند مثلا اگر پوستی روشن دارند رنگ های کالباسی و صورتی روشن بسیار مناسب است و یا اگر پوستی تیره دارند بهتر است از رنگ هایی مانند نارنجی کمرنگ و یا قهوه ای استفاده کنند تا رنگ مجذوب کننده ای روی لبانشان پیدا نباشد ، شاید بپرسید این دسته از خانم ها اگر دوست ندارند کا رژلب انان پیدا شود چرا پس از رژلب مات استفاده میکنند در حالی که این رژها اصلا رنگ خاصی را به لب هایشان نمیدهد و باعث تعییر نمیشود ؟باید برایتان بگویم که رژلب های مات و بی رنگ اگر چه اسمشان بی رنگ است و در ذهن افرادبی رنگی و ماتی را تداعی میکند اما همین رژلب های به اصطلاح بی رنگ تعییرشگفتی را در چهره افراد ایجاد میکند و باعث باز شدن رنگ چهره افراد می شوند و صورت خانم ها را پرنشاط و شاداب جلوه میدهد . برای همین است که حتی خانم هایی هم که اهل آرایش کردن نیستند نیز سعی دارند دست کم یک رژلب کمرنگ به لبان خود بزنند و چهره خود را هرچند کم تغییر دهند .

نکته قابل ملاحظه دیگر این است که اگر شما چندین رژلب و مداد لب در رنگ ها مختلف و طرح ها متفاوت داشته باشید ولی ندانید که چه رژلب با چه رنگی و چطور استفاده نمایید هیچ یک از لوازم ارایشیتان به کارتان نمی اید ، بنابراین موضوع بسیار مهم در ارایش کردن طرز صحیح ارایش چهره می باشد ، شما خانم های عزیز باید سعی کنید که رنگ آرایش صورتتان را باهم هماهنگ کنید تا چهره زیباو هماهنگ تری را داشته باشید ‌. برای مثال اگر از رژگونه ای با رنگ روشن استفاده میکند سعی کنید رژلب خود و یا حتی مدادابروی خود را نیز به رنگ روشن انتخاب و استفاده نمایید تا توازن و هماهنگی خاصی به چهره شما دهد .

بسیاری از خانم ها دوست دارند که رنگ رژلب خود را با رنگ لباس خود ست کنند که این نیز روش مناسبی برای بهتر جلو دادن ارایش به حساب می اید مثلا اگر لباس زرشکی رنگی را انتخاب نموده اید بهتر است از بهترین رژ لب زرشکی نیز بهره بگیرید و هماهنگی لازم را در ظاهرتان ایجاد کنید . البته در زمینه ست کردن رنگ ها با لباس و آرایش صورت باید به رنگ پوست خود نیز توجه کنید و رژلبی را برای خود انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با لبان و پوست صورت شما داشته باشد چراکه انتخاب یک رژلب غیرمرتبط با پوستتان نه تنها چهره شما را زیبا نمی کند بلکه باعث گرفتگی و کدری چهره شما می شود .

رژلب انواع مختلفی نیز دارد بعضی از آنها مخملی و بعضی دیگر براق و ….هستند که بنا بر سلیقه خود می توانید انتخاب کنید همچنین رژلب و مدادلب ها از نظر ماندگاری نیز بسیار متفاوت هستند بعضی از انها معمولی بعضی دیگر۲۴ساعته و تعدادی دیگر ۴۸ ساعته هستند که همانطور که از نامشان پیداست ماندگاری متفاوتی دارند  و برای مجالس متفاوت میتوان از انها استفاده نمود .

در انتخاب بهترین رژلب برای خود علاوه براینکه به رنگ ان توجه میکنید سعی کنید به سلامت ان نیز توجه ویژه ای داشته باشید تا در آینده مشکلی برای شما ایجاد نشود چراکه لب عضو حساسی از بدن  و به راحتی مواد تشکیل دهنده رژ میتواند جذب بدن شود و باعث ایجاد بیماری در افراد شود . از این رو به بحث استاندارد بودن رژلب خود نیز اهمیت ویژه ای دهید و بهترین رژلب و بهترین مداد لب _ مداد لب لچیک را برای خود انتخاب کنید  . رژلب لچیک و مداد لب لچیک از جمله انتخاب هایی است که می توان برای سلامت و زیبایی به آن ها اعتناد کرد .

رژ لب لچیک

رژ لب لچیک

مداد لب لچیک

مداد لب لچیک

مداد لب

مداد لب

لچیک نامی آشنا در صنعت لوازم ارایشی است که با تولید بهترین رژلب ها چه از نظر زیبایی و تنوع و چه از نظر سلامت و استاندارد بودن توانسته رقیبان خود را در این عرصه کنار زند و یکه تاز عرصه آرایش باشد .

مداد لب کالباسی

  • لچیک آرایشی