لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

ارایش ابرو تاثیر زیادی بر زیبایی دیگر اجزای صورت می گذارد و باعث می شود که آرایش و زیبایی دیگر قسمت های صورت نیز به چشم آیند ، در گذشته بسیاری از افراد مداد چشم خود را برای ابرو استفاده می کردند که اینکار بسیار مضر بود و باعث ریزش ابروها می شد چرا که چرب بودن و روغنی بودن آن برای ابرو آسیب رسان است . مداد چشم ها ویژگی هایی دارند که فقط برای چشم مناسب می باشد .

امروزه بسیاری از خانم ها برای زیبا سازی ابرو های خود از روش هایی مثل هاشور ابرو یا تاتو ابرو و یا قاب اندازی ابرو استفاده می کنند که در اکثر این روش ها با تزریق جوهر در زیر پوست سعی میکنند حالتی دائمی به ابرو های خود بدهند و دیگر خیالشان را از بابت ابروهایشان راحت کنند ، این روش انتخاب خوبیست اما یک سری معایب نیز با خود به دنبال دارد . مثل اینکه اولا ممکن است این جوهر ها در دراز مدت باعث ایجاد بیماری و یا عفونت هایی در بدن فرد  شود دوم اینکه اغلب این روش ها دردناک است و موجب خون ریزی در صورت فرد می شود . سومین مورد که مهمترین مورد نیز محسوب می شود این است که این روش ها معمولا روش های دائمی و غیر قابل تغییری هستند یعنی دیگر نمیتوان هاشور های ابرو را به راحتی از بین برد و یا رنگ آن را تغییر داد . برای همین است که خانم ها امروزه از این روش ها کمی فاصله گرفته اند  چراکه ممکن است با این روش ها مدل ابروی خود را تغییر دهند و یا رنگ ان را عوض کنند و دلشان بخواهد که بعد از گذشت چند مدت ابروی خود را به حالتی دیگر و یا به رنگ دیگری تغییر دهند اما این کار دیگر برایشان میسر نیست چرا که این روش دائمی است و تغییرش تقریبا محال ، حتی اگر بتوان انها را تغییر داد اولا پروسه ی طولانی و دردناکی دارد دوما ممکن است باعث کچلی ان قسمت از ابرو شود و دیگر اجازه ی رشد مو در ابرو را ندهد و شما برای همیشه ابرو های خود را از دست بدهید

مداد ابرو لچیک

مداد ابرو لچیک

مداد ابرو

مداد ابرو

مداد ابرو هاشوری

مداد ابرو هاشوری

مداد ابرو

با توجه به مطالب ذکر شده بهترین انتخاب برای پروردن قسمت های خالی ابرو و همچنین تعییرحالت ابرو انتخاب یک مداد ابرو مناسب می باشد که بتواند ابرویی زیبا را برای ما به ارمغان اورد ، هماهنطور که برای خرید وسایل مختلف ما سعی می کنیم از قبل تحقیق کرده و اطلاعاتی بدست اوریم در خرید مداد ابرو و لوازم ارایشی دیگر نیز باید به یک سری اصول توجه نماییم . در انتخاب و خرید یک مداد ابروی خوب دقت نمایید که مداد ابروی شما مغزی نرم داشته باشد و به راحتی روی سطح پوست شما کشیده شود .

مداد ابرو هاشوری

چراکه اگر مغز مداد نرم نباشد و یا به سختی روی ابرو کشیده شود باعث آسیب رسیدن به پوست ابرو و در نهایت ریزش ابرو می شود و همچنین بعضی از مداد ابرو ها باعث می شوند که موهای ابرو به یکدیگر بچسبند و حالتی بد و نافرم بگیرند ، نکته قابل ملاحظه ی دیگر در انتخاب بهترین مداد ابرو _ مداد ابرو هاشوری این است که چوب مداد ابرو باید چوبی مرغوب و خوش تراش باشد چراکه مداد هایی که چوب بدی دارند با تراشده شدن به راحتی میشکنند و اصلا قابل استفاده نیستند به همین دلیل توصیه می شود مداد ابرو خود را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید و حتما به این موضوع توجه کنید که مداد ابرو مهر استاندارد داشته باشد و مواد سازنده ان مواد مرغوب و قابل استفاده ای باشد ، درهنگام استفادهداز مداد ابرو نیز توجه داشته باشید که مداد ابرو را به نرمی و ارامی روی پوست خود بکشید چراکه هرچه مداد را بیشتر فشار دهید باعث پررنگ تر شدن ان می شود که همین امر حالت غیر طبیعی را به ابروهای شما می دهد .

بعد از انکه با استفاده از یک مداد ابرو خوب قالب مناسبی را به ابروهای خود دادید و قسمت های خالی آن را پر کردید نوبت ان رسیده است که به ارایش چشم خود بپردازید و با استفاده از یک ریمل حجم دهنده مناسب سعی کنید مژه های خود را در جهت بالا و به سمت گوشه چشم  بکشید و یک فرم و حالت منظمی را به ان ها بدهید تا با این روش چشم و ابرو شما در کنار هم به زیبایی نمایان شوند و همینطور سعی کنید که رنگ مداد ابرو خود را هم با رنگ پوست خود و هم با دیگر ارایش خود ست و هماهنگ نمایید برای مثال اگر مداد ابرو با رنگ روشن برای خود انتخاب نموده و حتما سعی کنید رژلب و رژگونه ،کرم پودر و دیگر لوازم ارایشی را که استفاده می نمایید با رنگ روشن انتخاب نمایید تا هماهنگی و توازن میان اجزای صورت شما حفظ گردد .

مداد ابرو لچیک

امروزه کارخانجات و شرکت های مختلفی در عرصه لوازم آرایشی فعالیت دارند و سعی میکنند محصولات خود را به فروش رسانند در این میان لوازم ارایشی لچیک رقیبی سرسخت برای انان محسوب می شود . مداد ابرو لچیک و دیگر لوازم آرایشی موجود در این مجموعه هم از نظر بهداشتی و هم از لحاظ زیبایی در سطح بالایی قرار دارند و از با کیفیت ترین محصولات محسوب می شوند . لچیک محصولاتی باکیفیت و متنوع را با دسترسی آسان در تمام فروشگاه های لوازم ارایشی عرضه نموده و همیشه در پی تولید بهترین ها برای شماست . امیدواریم که از مصرف آن ها لذت ببرید و احساس خوشایندی داشته باشید .

  • ۹۸/۰۹/۱۰
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی