لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

در آرایش صورت یقینا استفاده از ریمل چشم می تواند که تکمیل کننده آرایش و در واقع به خاطر آسان و راحت بودن روش کار از جذاب ‌ترین مراحل آرایش برای همه خانم ‌ها می باشد. تنوع ریمل ها بسیار است و از این رو با استفاده از یک ریمل با کیفیت می توان که فقط در چند دقیقه حالت چشم ها را عوض و رنگ مژه‌ ها را سیاه، مژه ها را پرپشت و بلند کرد. در واقع با استفاده از ریمل حالت دادن ب مژه مهم ترین تغییری است که بر روی چشم انجام می شود فراموش نکنید که با توجه به مزیت هایی که دارد استفاده از ریمل به صورت روزانه ممکن است که به مژه ها اسیب وارد نماید اما جالب است بدانید که در صورت استفاده از محصولات لچیک این آسیب به کمترین حد خودش می رسد و شما می توانید که با خیال راحت و با استفاده از بهترین ریمل آلمانی به مژه ها حالت دهید و به طور روز مره نیز از آن استفاده نماید.
شاید در بیشتر مواقع قیمت بالای بسیاری از محصولات شما را از خرید آن ها باز دارد اما در انتخاب نوع ریمل تان همیشه به یاد داشته باشید که محصولات با کیفیت همیشه دارای قیمت بالایی هستند پس بهتر است تا سلامت چشمان خودتان را با محصولات بی کیفت ارزان به خطر نیندازید. با وجود این که استفاده از محصولات ارایشی مثل ریمل دارای هیچ ممنوعیتی برای هیچ فردی نیست و حتى افرادى که به دلیل بیمارى ‌هاى مختلف هم دارای مژه های کم پشتی هستند و مژه‌ های‌ شان کم پشت شده این افراد مى ‌توانند که با استفاده از ریمل آلمانی ظاهر چهره خود را تا حدى به صورت طبیعى برگردانند ، ولى باید از مصرف زیاد و دائمى ریمل که شانس ابتلا به عفونت و حساسیت را افزایش مى‌ دهد خود دارى کنند.
بیشتر خانم ها هم در صورت استفاده از ریمل دچار عوارضی مثل سوزش و خارش چشم می شوند ممکن است که این عوارض به خاطر ترکیبات ریمل باشد زیرا که برخی ریمل ‌ها هستند که در تهیه آن ها از مواد شیمیایى و نگه دارنده بسیاری استفاده می شود و همین عوامل در واقع باعث بروز حساسیت ‌هایى مثل سوزش چشم، آب ریزش و خارش ان مى ‌شوند. از همین رو هم در خرید ریمل مناسب باید نهایت دقت را داشت.

علاوه بر این موارد بهتر است تا در انتخاب نوع ریمل توجه داشته باشید که ریملی که انتخاب می کنید حتما باید بر حسب اندازه مژه هایتان شما باشد و باید ریملی متناسب با خصوصیات مژه هایتان را انتخاب کنید پس در صورتی که شما دارای مژه‌ های کوتاهی هستید بهترین روش انتخاب ریمل و مناسب ترین آن انتخاب ریمل بلند مژه کننده و در صورتی که شما دارای مژه‌ های نازک و کم حجم هستید از این رو بهتر است تا از ریمل حجم دهنده و یا ترکیبی از این حالت ‌ها استفاده کنید.
برای این که مژه هایتان را سیاه و پرپشت نشان دهید بهتر است تا از ریمل پرپشت کننده یا ریمل حجم دهنده استفاده کنید و برای رفع مشکل کوتاهی و بی حالت بودن مژه هایتان شما به یک ریمل بلند کننده و فر کننده نیاز دارید

ریمل آلمانی لچیک
همان طور که گفتیم استفاده از ریمل یکی از پرکار بردترین لوازم های آرایشی مربوط به چشم برای خانم ها است که مژه ها با استفاده از این ریمل پر پشت و حجیم می شوند زیرا که ریمل حجم دهنده خوب همان طور که از اسمش مشخص است باعث حجیم و مشکی شدن مژه ها می شود. ریمل حجم‌دهنده‌ی «لچیک» در میان برند ها و محصولات متنوع ارایشی بسیار مورد توجه است این ریمل دارای برسی مخروطی است که با داشتن الیاف حجم‌ دهنده مخصوص خود باعث حجیم شدن و پر پشت شدن مژه ها می شود. در مورد این محصول و تمامی محصولات زیبایی لچیک باید بگوییم که تمامی آزمایشات مربوط به سازگاری پوستی طبق آخرین استاندارد های ایالات متحده، اتحادیه اروپا و کشور ژاپن را این محصولات گذرانده اند و نمره قبولی را دریافت کرده اند.
دو ریمل بسیار پرکاربرد برای خانم ها که دارای فروش بسیار ویژه ای نیز هستند عبارتند از :
ریمل حجم دهنده مژه : این ریمل با توجه به ویژگی هایی که دارد در میان انواع ریمل هایی که وجود دارد استفاده از ریمل های حجم دهنده در بین خانم ها بیشترین درخواست را دارد و برای خانم هایی است که دارای مژه های بسیار کم پشت و کوتاه هستند مناسب می باشد. پس انتخاب ریمل حجم دهنده مژه انتخاب مناسبی است برای افرادی که مژه های کم پشت را دارند.
ریمل بلند کننده مژه: با توجه به این که همه ی افراد مژه های بلندی را ندارند و معمولا بیشتر خانم ها دارای مژه هایی کوتاه و بی رنگی هستند و این نوع مژه در ارایش چشم ها و زیبایی چشم بسیار تاثیر گذار است از همین رو هم استفاده از ریمل های بلند کننده مژه برای افرادی که دارای مژه های کوچکی هستند می تواند انتخاب ایده آلی باشد. ریمل بلند کننده با پوشش دادن تمام مژه ها باعث بلندتر شدن و پر رنگ تر شدن مژه آن ها می شود.

بیشتر افراد در پاک کردن مژه ها با مشکل مواجه هستند معمولا در فرمولاسیون ساخت ریمل ها با توجه به تنوع آن ها از روغن استفاده می شود و به خاطر وجود همین روغن پاک کردن ریمل از روی مژه ها به سختی صورت می گیرد و همین هم باعث می شود تا در بیشتر موارد موجب ریزش مژه‌ ها و چسبندگى آن ها بشوند که در واقع این بد ترین حالت ممکن برای هر خانمی می تواند باشد. اما ریمل المانی لچیک ( بهترین ریمل حجم دهنده _ بهترین ریمل ) این مشکل را برای خانم ها ندارد و به راحتی از روی مژه ها پاک می شود.

  • ۹۸/۰۵/۳۰
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی