لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

می دانیم که یکی از بهترین عادت های روزمره بیشتر خانم ها و دختر خانم ها میکاپ صورت و مخصوصا چشم ها است. برای این کار لزوم استفاده از لوازم ارایش با کیفیت بسیار ضروری است. با بیشتر شدن برند ها و تولیدات بسیار متنوعی که در این زمینه انجام می شود امروزه محصولات بسیاری وجود دارد که در هنگام خرید آن ها مهم ترین اصل توجه به کیفیت آن ها است و با توجه به بالا بودن قیمت بسیاری از لوازم ممکن است تا تهیه تمامی آن ها امکان پذیر نباشد از این رو بهتر است فقط لوازم ضروری را تهیه کرد که در میان انواع آن ها ریمل چشم یکی از همین ضروریات است. کاملا مشخص است که ریمل چشم تکمیل کننده آرایش و در واقع به خاطر آسان و راحت بودن روش کار از جذاب‌ترین مراحل آرایش برای همه خانم‌ها می باشد.

با استفاده از یک ریمل با کیفیت می توان که فقط در چند دقیقه حالت چشم ها را عوض و رنگ مژه‌ ها را سیاه، مژه ها را پرپشت و بلند کرد. حالت دادن مژه مهم ترین تغییر است که بر روی چشم انجام می شود استفاده از ریمل به صورت روزانه ممکن است که به مژه ها اسیب وارد نماید اما در صورت استفاده از محصولات لوازم آرایشی  لچیک این اسیب به کمترین حد خودش می رسد و شما می توانید با خیال راحت با استفاده از بهترین ریمل آلمانی به مژه ها حالت دهید و به طور روزمره نیز استفاده کنید.

 

انواع ریمل

گفتیم که یکی از محصولات مورد علاقه همه ی دختر خانم ها ریمل است؛ و با استفاده از ریمل مژه ها حجیم تر و زیباتر و جذابتر به نظر می آید درباره ریمل ها باید بگوییم که ریمل ‌ها انواع مختلفی را دارند که انتخاب هر کدام از ان ها بستگی به نوع مژه ها و سلیقه خودتان دارد همان طور که گفتیم ریملی مناسب شما است که به خودتان بستگی دارد، در صورتی که نیاز دارید تا مژه‌ های خود را سیاه و پر پشت نشان دهید شما به یک ریمل حجم دهنده خوب نیاز دارید اما اگر مشکل مژه‌ های شما کوتاهی و بی حالت بودن است به یک ریمل بلند کننده و فر کننده نیاز خواهید داشت.

 

* ریمل حجم دهنده

* ریمل بلند کننده

* ریمل فر کننده

* ریمل ضد آب

* ریمل رنگی

 

ریمل حجم دهنده: در میان انواع ریمل هایی که وجود دارد استفاده از ریمل های حجم دهنده در بین خانم ها بیشترین درخواست را دارد. معمولا استفاده از این ریمل های حجم دهنده بیشتر برای خانم هایی است که دارای مژه های بسیار کم پشت و کوتاه هستند. انتخاب صحیح ریمل و نوع درست آن در پرشت نشان دادن مژه ها بسیار اهمیت دارد. پس متوجه شدیم که انتخاب ریمل حجم دهنده مژه انتخاب مناسبی است برای افرادی که مژه های کم پشت را دارند.

ریمل بلند کنند:  معمولا بیشتر خانم ها دارای مژه هایی کوتاه هستند که این نوع مژه در ارایش چشم ها و زیبایی چشم بسیار تاثیر گذار است برای همین هم از مژه های مصنوعی استفاده می کنند اما استفاده مداوم ممکن است که چشم ها را دچار حساسیت و خستگی کند از همین رو هم استفاده از ریمل های بلند کننده مژه برای افرادی که دارای مژه های کوچکی هستند می تواند انتخاب ایده آلی باشد. ریمل بلند کننده با پوشش دادن تمام مژه ها باعث بلندتر شدن آن ها می شود.

ریمل فر کننده:  نوع سوم از ریمل های مژه ریمل فر کننده است که بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای مژه هایی صاف و کم هستند که با استفاده از ریمل فر کننده به مژه ها شکل می دهد بهتر است تا قبلاز ریمل زدن مژه ها همیشه از یک فرمژه برای فر کردن آن ها و جذابیت بیشتر چشم ها استفاده کنید.

ریمل ضد آب: این نوع ریمل که با نام ریمل (استخری) نیز شناخته شده است که در بین خانم ها دارای محبوبیت بسیاری است این ریمل با مقاوم بودن در برابر اب و در شرایطی که ممکن است گریه کنید یا صورت خود را بشویید و یا چرب کنید پخش نمی شود و اینکه هیچ آلودگی را زیر چشم به وجود نمی اورد. در این ریمل از موم و روغن های معدنی استفاده شده است با وجود این که استفاده از این ریمل مزایی را دارد اما پاک کردن آن کمی نسبت به سایر ریمل ها دشوار است از جمله روش های پاک کردن این ریمل ضد آب استفاده از حلال‌های روغنی که به بافت ریمل ضدآب وارد و آن را در خود حل می‌کنند.

ریمل رنگی : مطمئنا با شنیدن نام ریمل تنها رنگی که تصور می کنیم از آن ها مشکی یا قهوه ای است اما باید بگوییم که همان طور که در مسابقات فشن شو می بینیم بیشتر مانکن ها و بسیاری از افرادی که دارای چشم های رنگی هستند از انواع ریمل های رنگی و جذاب استفاده می کنند استفاده از این نوع ریمل در مقایسه با ریمل های حجم دهنده، بلند کننده، ضداب بسیار کم است.

ریمل آلمانی لچیک ( بهترین ریمل حجم دهنده )

یکی از پرکار بردترین لوازم های آرایشی مربوط به چشم برای خانم ها استفاده از ریمل است که با استفاده از این ریمل باعث حجیم و مشکی شدن مژه ها می شوید در میان برند ها و محصولات متنوع لوازم ارایشی ریمل حجم‌دهنده‌ی «لچیک» که دارای برسی مخروطی و با داشتن الیاف حجم‌ دهنده مخصوص خود باعث حجیم شدن و پر پشت شدن مژه ها می شود. ریمل لچیک با فرمول جدید با لایه ای از پلیمر، دارای درصد بالای رنگدانه ها و بودن مواد مضر است. در واقع کیفیت بالای ریمل المانی لچیک باعث شده تا ریمل بدون ایجاد هیچ گلوله ای بر روی مژه و با دادن حجمی فوق العاده بدون ایجاد چسبندگی آن‌ها را حجیم و پر پشت نشان دهد. داشتن مژه های بلند و پر پشت و دانه دانه بزرگ ترین خواسته هر فردی در آرایش چشم هایش است و از همین رو هم افراد به دنبال راه‌ حلی خوب برای داشتن این نوع مژه هایی هستند. تمامی محصولات لوازم آرایشی زیبایی لچیک تمامی آزمایشات مربوط به سازگاری پوستی طبق آخرین استاندارد های ایالات متحده، اتحادیه اروپا و کشور ژاپن را گذرانده اند.

بهترین ریمل

  • ۹۸/۰۵/۱۷
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی