لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

همان طور که می دانیم ابرو به عنوان یک سایه بان برای چشم عمل می کند زیبایی ابرو ها در زیبایی صورت و چشم بسیار تاثیر گذار است ابرو های خالی باعث بدریخت شدن چهره و حالت چشم ها می شود و استفاده از مداد ابرو لچیک ( بهترین مداد ابرو ) برای پر کردن ابرو ها برای مواقع اضطراری بسیار روش مناسبی است ما در این مقاله علاوه بر بیان مناسب ترین روش ها برای پر کردن ابرو های خالی و با توجه به پرکاربرد بودن مداد ابرو مطالبی را درباره مفید و یا مضر بودن استفاده از مداد ابرو نیز بیان خواهیم کرد.

بعد از انجام کارهای مربرط به تمیز کردن ابرو که در مقاله چگونگی داشتن ابرو های پرپشت و جذاب به آن ها اشاره شد حالا نوبت به بیان روش های مناسب برای پر کردن داخل ابرو ها است.

هماهنگ بودن رنگ مداد با رنگ پوست : انتخاب مناسب مداد ابرو لچیک ( مداد ابرو بادوام ) و انتخاب رنگی که با آن ابرو های خود را پر می‌کنید حتما که باید بسیار به رنگ پوست تان نزدیک باشد تا در صورت استفاده از مداد ابرو نا هماهنگ نباشد در صورتی که دارای پوست تیره هستید بهتر است تا رنگ مداد ابرویتان مقداری ته رنگ قرمز در خود داشته باشد تا به این ترتیب با استفاده از این مداد رنگ ابرو های شما طبیعی‌ تر باشد ؛ اما این مداد برای پوست های روشن مناسب نیست زیرا در صورتی که پوست روشنی دارید باید از مداد ابرو قهوه ‌ای لچیک برای پر کردن ابرو ها استفاده کنید.

استفاده از پودر ابرو لچیک: در صورتی که ابروی شما دارای قسمت های خالی بسیاری است باید برای این کار از پودر ابرو لچیک استفاده کنید و این پودر ابرو  را شما با استفاده از یک برس ابروی مناسب و با کیفیت می توانید که انجام دهید. در ابتدا این برس را داخل پودر ابرو بزنید، سپس برای کم کردن حجم پودر از روی برس آن را بتکانید سپس داخل ابرو را با برس به آرامی پر کنید. برای این کار شما جهت رشد مو ها را در نظر داشته باشید و طوری برس بکشید که از محدوده ابرو ها پودر خارج  نشود. بهترین روش این که برس کاری را از وسط کمان ابرو شروع کنید و به تدریج به طرفین ادامه دهید به این ترتیب ظاهر ابرو های شما طبیعی ‌تر می شود و شما می توانید که ابرو های پرپشت و پر رنگی را داشته باشید.

 

بهترین مداد ابرو

بهترین مداد ابرو

پرکردن دور ابرو ها : این کار را با همان پودر اولیه با قیمانده بر روی برس می توانید انجام دهید پس می توانید که از لبه‌ های برس برای مشخص تر کردن مرز های ابرو استفاده کنید با این کار کمی ابرو را گسترش دهید و اگر که نیاز بود کمی به ضخامت ابرو ها نیز اضافه کنید. در برس زدن قسمت تاج نباید زیاد به ضخامت تاج ابرو اضافه کنید زیرا در صورتی که تاج ابرو خیلی بالا باشد حالت چهره شما خشن تر به نظر می رسد.

برس کشیدن داخل ابرو: بعد از مرتب کردن دور ابرو ها مهم ترین مرحله برس کشیدن و هماهنگ کردن رنگ داخل ابرو ها است که در این مرحله می بایست که برس را تمیز کرده و سپس با حرکات عمودی و در امتداد رویش ابرو ها برس را حرکت دهید. انجام این کار باعث طبیعی جلوه دادن ابرو های شما می شود ؛ زیرا که رنگ دانه ‌های پودر کاملا با برس کشیدن داخل ابرو پخش و جذب پوست می شود و به این ترتیب نیز آرایش ابروی شما دوام بیشتری را پیدا می کند.

بررسی ابرو : برای این که از قرینه بودن ابرو ها مطمئن شوید می بایست که کار خود تان را بررسی کنید، برای این کار با دقت ابرو های خودتان را در اینه نگاه کنید تا مطمئن شوید که هر دو ابرو کاملا قرینه و مشابه هم هستند و ایرادات احتمالی را برطرف کنید مثلا می توانید که کوتاهی ابرو هایتان را با استفاده از مداد ابرو امتداد دهید.

 

همان طور که متوجه شدید کاربرد مداد ابرو در هماهنگ سازی با رنگ مو و پوست و نوع ارایش بسیار زیاد است از این رو ممکن است که برای بیشتر افراد این سوال پیش بیاید که آیا استفاده از مداد ابرو مفید است یا مضر؟ در جواب باید بگوییم که با توجه به مواردی که دیده شده است در جواب اینکه آیا واقعا مداد ابرو ریشه های ابرو را ضعیف میکند و سبب  ریزش موهای ابرو می شود باید بگوییم که بله.

البته استفاده از مداد ابرو های بی کیفیت و ارزان عواقب این چنینی مثل ریزش و خارش ابرو را دارد زیرا این مداد در ابتدا به تنه ی موهای ابرو صدمه می زند و سپس در صورت استفاده مداوم باعث از بین رفتن ریشه ی مو می شود. در صورتی که از مداد ابرو با فشار استفاده شود این امر باعث صدمه به موهای ابرو و سپس موجب ریزش و کم پشت شدن ابرو می شود. استفاده مداوم و دائمی از مداد ابرو های بی کیفیت در بیشتر مواقع مانع رویش مجدد موهای ابرو ها نیز می شود. از همین رو می توان گفت که حتما از مداد ابرو های مطمئن و شناخته شده استفاده کنید و هرگز از مارک های نا مشخص و متفرقه استفاده نکنید؛ زیرا علاوه بر ریزش موهای ابرو استفاده از مداد های ابرو بی کیفیت و متفرقه و نامطمئن خطر حساسیت دور چشم را نیز افزایش داده و باعث بروز بیماری های پوستی می شود. پس در خرید هر نوع لوازم آرایشی از خرید لوازم ارایشی ارزان قیمت که دارای کیفیت پایینی هستند خود داری کنید؛ زیرا که استفاده از مواد آرایش بی کیفیت موجب به وجود آمدن بسیاری از مشکلات پوستی، عفونت ها ، حساسیت های شدید، التهابات دور چشم، خارش و بروز بسیاری  مشکلات دیگر در افراد می شود. برند لچیک به دلیل قرار دادن سلامت بانوان در اولویت خود و بهره گیری از روغن های گیاهی در فرمولاسیون خود از ریزش ابروها جلوگیری کرده به تقویت ریشه ی موهای ابرو کمک به سزایی میکند.

 

 

  • ۹۸/۰۵/۲۰
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی