لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

با توجه به این که ابرو ها نقش زیادی را در زیبایی صورت دارند از این رو ما در این مقاله برای داشتن ابرو های بسیار زیبا و فوق العاده گام های بسیار مفیدی را برای تان معرفی می کنیم که با رعایت این موارد علاوه بر داشتن ابرو های زیبا می توانید که از سلامت ابرو هایتان نیز بهره مند شوید.
گام اول : بهترین کار این است که همیشه ابرو های خودتان را شانه کنید و این کار را همیشه به سوی بالا انجام دهید و با شانه مخصوص ابرو آن را مرتب کنید تا به طور طبیعی به شکلی قوس دار در بیایند.
گام دوم: بهتر است تا مراقب شکل ابروهایتان باشید در واقع شکل اصلی ابروها به این صورت که ابرو از بالای مجرای اشکی شروع و در بالاترین نقطه پشت چشم تیز شده و در گوشه بیرونی چشم پایان می یابند. اشتباهی که بسیاری از خانم ها مرتکب می شوند این است که و مو های این قسمت از ابروها را بر می دارند که باعث می شود که شکل ابروها به نظر عصبانی و اخمو بیاید.
گام سوم : قبل از اصلاح ابرو هایتان بهتر است تا با یک تکه پنبه و با استفاده از تقویت کننده یا منقبض کننده پوست آغشته کرده و به روی ابروها بمالید.
گام چهارم: برای شکل دادن به ابرو هایتان بهترین کار استفاده از مداد ابرو می باشد با توجه به انواع مختلف مداد ها  را برای این کار انتخاب نمائید.
گام پنجم : با استفاده از یک موچین نوک تیز موهای زیر ابرو را تمیز کنید بهتر است تا این کار را تند تند انجام ندهید در حین چیدن ابرو حواستان باشد تا ابروها را در جهت رشد موها بیرون بکشید.
گام ششم : همان طور که در گام چهارم اشاره کردیم با استفاده از یک مداد ابرو نوک تیز نواحی کم پشت ابرو که خالی به نظر می رسد را باید پر کنید. برای این کار می بایستی که مداد ابرو نرم را سطحی بر روی ابرو ها و قسمت خالی بکشید
گام هفتم : بیشتر افراد بر این باورند که وقتی میخواهید ابروهایتان را در خانه مرتب کنید، تنها زیر ابرو و قوس آن‌را مرتب کنید و هرگز بالای آن‌را برندارید و برداشتن بالای ابرو را رد می کنند

گام هشتم : در صورتی که به هنگام برداشتن ابروهایتان زیادی به آینه نزدیک بشوید، در عوض اینکه کل شکل ابروهایتان نگاه کنید، به تک تک موها توجه می‌کنید. این کار می‌تواند برای شما یک ابروی نازک و ناهموار به دنبال داشته بشید. در عوض از یک آینه‌ی بزرگ استفاده کنید و هر ازگاهی چند قدم به عقب بروید تا بتوانید کل صورت ‌تان را بینید ، نه فقط ابرو هایتان از این رو بهتر است تا از نزدیک شدن زیاد به اینه در حین برداشتن ابرو خودداری کنید

گام نهم : هیچ گاه برای اصلاح ابرو و حالت دادن ابرو هایتان نباید از شابلون استفاده کنید زیرا مناسب شکل صورت شما نیستند بهتر است تا به جای استفاده از شابلون برای اصلاح ابرو هایتان به یک متخصص مراجعه کنید تا شکل ایده آلی مناسب با فرم صورت ‌تان برایتان طراحی کند.

گام دهم : بهتر است که برای رنگ ابرو هایتان رنگ پوست تان را نیز در نظر داشته باشید پس چه ابرو هایتان را رنگ کرده باشید و چه برای رنگ آن ‌ها از لوازم آرایشی مثل مداد ابرو استفاده می‌کنید بهتر است تا این قانون را در نظر داشته باشید که اگر پوست ‌تان روشن است، برای رنگ ابرو هایتان از مداد ابرو رنگ تیره استفاده کنید. و یا در صورتی که اگر رنگ پوست تان تیره است، همان رنگ و یا رنگی روشن‌ تر از موهایتان استفاده کنید. مهم نیست چه تناژ پوستی دارید، هرگز از مشکی استفاده نکنید.

گام یازدهم : در صورتی که دارای ابرو های کم پشتی هستید بهتر است تا از یک مداد بسیار تیز برای رنگ دادن و پر کردن استفاده کنید و میان ابرو هایتان را به صورت بسیار محو، پر کنید. هیچ گاه ابرو هایتان را پر رنگ کم رنگ نکنید و مداد را نرم و سبک در نقاط خالی بکشید مداد ابرو در صورتی که نرم و سبک باشد می تواند که ابزاری مناسب برای حالت دادن به ابرو باشد فرمولاسیون استفاده شده در تهیه مداد ابرو لچیک ( بهترین مداد ابرو ) این مزایا را به این مداد بخشیده است.

زیبایی ابرو امروزه دور از دسترس نیست و می توان که با استفاده از ابزار های ارایشی مختلفی که امروزه وجود دارد هر نوع مدل و حالتی را به ابرو ها بخشید با بیشتر شدن محصولات مراقبت از ابرو و تقویت آن می توان که ابرو های زیبایی را خلق کرد. همان طور که می دانیم داشتن ابرو های زیبا و کشیده به عنوان یک قاب زیبا برای چشم ها است. مطمئنا با انجام و رعایت گام هایی که در زیبا سازی ابرو به آن ها اشاره کردیم می توانید که ابرو های خود را بسیاز زیبا و منظم طراحی کنید و از زیبایی صورت خود لذت ببرید.

بهترین ویژگی مداد ابرو لچیک
*ماندگاری بالا مداد ابرو بادوام لچیک
* تهیه شده از مواد کاملا طبیعی می باشد
* دارای روغن های طبیعی می باشد
* فرمولاسیون نرم و روان
* قابلیت تراش آسان را دارد
* داراس برس مخصوص است
* دارای رنگ دانه طبیعی می باشد
* این مداد ابرو دارای ویتامین های که مانع ریزش می شوند
* مداد ابرو دارای بافتی مات است که جلوه ای طبیعی به ابرو ها می بخشد.
* مناسب برای استفاده روزانه می باشد
* در ۶ رنگ مختلف و متنوع است
* برند محبوب آلمانی
* دارای تائیدیه از اروپا و آمریکا است

  • ۹۸/۰۵/۲۶
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی