لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

رژ لب مدادی ها نسل تازه ظهور کرده در بازار جهانی نسبت به رژ لب ها میباشند که ماندگاری بستری را دارند .
انتخاب بهترین رژ لب ابتدا باید از لحاظ سلامتی بر شما اثرات منفی نگذارد. مهم ترین موادی که اثر مخرب بر بدن شما میگذارد سرب میباشد.
خوب است بدانید سرب بعد از آهن پرمصرف ترین فلز در جهان میباشد . در اصل سرب فلزی نرم میباشد که به رنگ خاکستری متمایل به ‌نقره یا آبی میباشد.
پر مصرف بودن فلز سرب در زندگی ما هم قابل مشاهده است که بعضی از وسایل و لوازم خانه از سرب ساخته شده است . سرب به غیر از هوا در بسیاری لوازم آرایشی به کار برده میشود . سرب بر بدن انسان تاثیرات منفی میگذارد . سبب اختلال در قسمت هموگلوبین بدن میشود که وظیفه انتقال اکسیژن را در بدن ایفا میکند و همچنین باعث کاهش عمر گلبول های قرمز میشود .
سرب سبب کاهش حافظه و توهم زایی شده و در دراز مدت اثرات منفی بر روی کلیه ، قلب دارد و همچنین باعث کم خونی میشود. پس سرب ماده ای است که برای بدن کاملا مضر میباشد پس رژ لبی را انتخاب کنید که سرب نداشته باشد همانطور که میدانید رژ لب چون ارتباط مستقیمی با دهان دارد سرب به راحتی وارد بدن میشود، یکی از ویژگی های بهترین رژ لب ( بهترین رژ لب مدادی ) و بهترین مداد لب ، نبودن سرب در ماده آن میباشد.
رژ لب لچیک و مداد لب لچیک و همچنین مداد لب بادوام لچیک یا بهتر است بگویم کلیه لوازم آرایشی لچیک کاملا بدون سرب میباشند که میتوانید با اطمینان خاطر استفاده کنید ، بهترین رژ لب و بهترین مداد لب باید بر اساس آخرین استانداردهای جهانی ، اروپا ،آمریکا و ژاپن باشد وجود ویتامین
E
و روغن جوجوبا در این محصولات امری بسیار مثبت و قابل توجه میباشد. رژ لب لچیک‌ ( رژ لب مدادی لچیک ) و مداد لب لچیک و مداد لب هر دو ماده نام برده را در فرمولاسیون خود دارا میباشد. تا رطوبت و نرمی را به لب های شما باز گرداند.

اول سلامتی و بعد زیبایی !

  • ۹۸/۰۵/۱۸
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی