لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

مداد ابرو لچیک یکی از بهترین مداد ابرو های موجود در بازار است که در دو نوع کلاسیک و چوبی تولید و عرضه می شود .  مداد ابروی لچیک یکی از بهترین مداد ابرو های موجود در بازار است که در دو نوع کلاسیک و چوبی تولید و عرضه می شود. هر یک از آنها رنگ های مخصوصی داشته و ماندگاری متفاوتی دارند. هر دو محصول فوق از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و آرایش شما را دچار پاک شدگی نمی نمایند، اما مداد روی بادوام لچیک به دلیل داشتن خاصیت ضد آبی می توانند مدت بیشتری بر روی چهره شما باقی بماند. مداد ابرو های لچیک در نوع چوبی دارای هفت رنگ و در نوع بادوام دارای ۵ رنگ مختلف است که می توانید مناسب ترین رنگ را انتخاب و استفاده نمایید . اگر قصد داشتن آرایشی زیبا و کامل دارید حتماً از مداد ابرو بهره گرفته و ابروهای خود را رفع عیب نمایید حتما نیاز نیست تا طراحی های سنگینی بر روی ابرو ایجاد کنید همین که  ابروها را شانه بزنید و سپس به پر کردن نقاط خالی به وسیله بهترین مداد ابرو بپردازید یعنی آرایش شما کامل شده است. ابروها همیشه باید در طبیعی ترین حالت خود قرار داشته باشند ، از ایجاد کادر های مصنوعی یا غیر طبیعی بر اطراف ابرو خودداری نمایید. بهترین مداد ابرو مداد ابروی لچیک است چراکه این محصول فوق العاده از دوام و ماندگاری بسیار مطلوبی برخوردار است و از طرفی اثر به جا مانده از این مداد به راحتی قابل پاک شدن نیست و یا دچار پخش شدگی نمی شود . به راحتی می توانید آن را برای مدت طولانی بر روی ابروهای خود نگاه دارید این مداد ابروی منحصر به فرد از موادی تشکیل شده که می‌تواند اثرگذاری دقیق و راحتی بر روی پوست داشته باشد .

به وسیله مداد ابرو می توان به طراحی و مدل دهی ابرو ها پرداخت،  این کار امروزه به یک علم تخصصی تبدیل شده و اصلاح فرم دهی و حتی طراحی ابرو ها کار ساده ای نیست. باید با توجه به اصول اولیه و مورد نیاز انجام شود تا ظاهری طبیعی برای ابروها به وجود آید

 هاشور زدن مناسب ترین راه برای داشتن ابروهایی طبیعی است. نقاط خالی ابرو هایتان را به وسیله هاشور زدن پر کنید سعی کنید از ایجاد محیط یک رنگ و سایه ای خودداری کنید. ابروها تنها به وسیله خطوط کوتاه و کمرنگ باید آرایش شوند آرایش ابرو و طراحی بر روی آن باید دقیقا در جهت رویش تارهای ابرو باشد، شانه زدن ابرو نیز باید در همین جهت صورت بگیرد . شانه زدن ابرو می تواند کمک شایانی به فرم گیری  تارهای ابرو نمایند.

اگرچه بعضی از افراد به طور طبیعی ابرو های پهن و خوش فرمی دارند اما نباید به همین نکته اکتفا کنند و مراقبت از ابرو را فراموش نمایند. ابروها همواره نیاز به توجه ، مراقبت و رسیدگی دارند حتی نوع اصلاح ابروی شما در زیبایی آن تاثیرگذار است پس بهتر است این کار را به آرایشگر خود سپرده و سعی کنید از حرفه ای ترین کمک بگیرید.

بیشتر خانم ها از اینکه ابروهای نازک یا نامتقارنی دارند گله مند و ناراضی هستند اما باید قبول کنید که همواره از ابتدا این حالت برای ابرو ها وجود نداشته و در اثر شرایط نامطلوب به این روز افتاده اند. مراقبت از ابروها از اهمیت بالایی برخوردار است به خصوص در رابطه با آرایش آنها که استفاده از بهترین مداد ابرو هاشوری با کیفیتی عالی توصیه می شود در غیر این صورت ممکن است ابروهایتان دچار ریزش شوند.

بسیاری از افرادی که سن بیشتری دارند قربانی مد و مدل های مربوط به دوره خودشان هستند برای مثال در یک دوره‌ای ابروهای نازک و کوتاه بسیار روی بورس بوده و اکثر خانم هایی که قصد به روز بودن داشتند از این مدل استفاده می کردند اما غافل از آنکه این نوع ابرو روزی از مد افتاده و دیگر زیبا تلقی نمی شود . به دلیل استفاده از موچین یا دیگر عواملی که تار ابرو را از ریشه جدا می کند به مرور این تارهای ابرو کم پشت شده و دیگر رشد نخواهند کرد، به همین دلیل ممکن است پس از مدتی دیگر نتوانید ابروهای خود را به حالت اولیه بازگردانید. ابروهای شما نازک و کوتاه خواهند ماند . نگران نباشید آرایش کردن راهی است که می‌توان به وسیله آن عیب های موجود روی صورت را رفع نمود. این نقص کوچک نیز می تواند به وسیله مداد ابرو پنهان شود سعی کنید از بهترین مداد ابرو استفاده کنید و برای اصلاح ابرو هایتان حد امکان از موچین استفاده نکنید . تیغ اگر چه باعث رشد سریع تارهای ابرو می شود و با استفاده از آن نیاز سریعتری به اصلاح خواهید داشت اما حداقل می دانید که ابروهایتان پس از مدتی از بین نخواهد رفت و تمامی تارها به همان صورت اولیه رشد خواهند کرد.

استفاده از بهترین مداد ابرو نیز قوانین خود را دارد یعنی حتی اگر از بهترین نوع آن استفاده کنید ولی طرز استفاده صحیح آن را ندانید نتیجه خوبی برایتان به همراه نخواهد داشت . سعی کنید مطابق با فرم چشم ها و حالت طبیعی ابرو هایتان از بهترین مداد ابرو استفاده کرده و طرح مناسبی را پیاده سازی کنید.

هیچگاه ابروهای خود را از حالت طبیعی خارج نکنید برای مثال جابه‌جا کردن قوس  ابرو کار اشتباهی است ابروهای شما باید بدون آنکه فرم کلیِ شان تغییر کند تنها رفع عیب شوند یعنی اگر تقارن خاصی در آنها وجود ندارد می‌توانید این تقارن و تناسب را ایجاد کنید یا نقاط خالی را پر پشت تر نشان دهید .

مداد ابرو بادوام

  • ۹۸/۰۶/۱۴
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی