لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰


اگر مژه های کم رنگ، کم پشت و یا کوتاهی دارید یا هر کدام از این موارد شما را اذیت میکند می توانید به وسیله آرایش کردن این کمبود را جبران کرده و بهترین و زیباترین حالت را برای چشم هایتان به وجود آورید. زیباتر شدن هرچه بیشتر مژه ها به وسیله ریمل به انجام می رسد. ریمل یک وسیله آرایشی است که می تواند مژه ها را زیباتر از حالت طبیعی خود به نظر برساند‌. البته ممکن است به دلیل استفاده از ریمل های نامرغوب یا اشتباه انجام دادن این حرکت، ظاهر خود را غیر طبیعی یا مصنوعی به نظر برسانید. برای آنکه بتوانید بهترین ریمل حجم دهنده خوب را انتخاب کرده و بهترین حالت را برای مژه هایتان ایجاد کنید بهتر است تا همراه ما باشید.

در ابتدا مهمترین مسئله انتخاب بهترین ریمل می‌باشد .بهترین ریمل حجم دهنده که علاوه بر افزایش حجم مزه ها و پرپشت نشان دادن آنها قادر است طول مژه های تان را نیز به طرز قابل توجهی افزایش دهد تا چشمانتان بزرگ تر و بازتر دیده شود، ریمل لچیک است.

ریمل لچیک با استفاده از مواد گیاهی ساخته شده است و قادر است مژه های شما را در بهترین و زیباترین حالت خود نظم دهی نماید.

ریمل لچیک دارای یک فرچه متناسب و ماده ای کاملا سالم و بهداشتی است. مایع موجود در آن به چشم ها آسیب وارد نمیکند و از ایجاد مشکل برای چشم ها جلوگیری می‌نماید. همچنین مژه ها را دچار ریزش نکرده و علاوه بر آن باعث تقویت مژه ها و رشد هرچه بهتر آنها می‌شود و این مسئله به دلیل وجود مواد ویتامینی و گیاهی در ترکیبات این ریمل منحصر به فرد است. فرچه موجود در این ریمل نیز به دلیل دارا بودن تعداد زیادی دندانه قادر است تک تک مژه های شما را در کمال نظم دهی و آراستگی آرایش و زیبا نمایند.

لچیک تولید کننده بهترین ریمل حجم دهنده بوده و پس از استفاده از آن قادر خواهید بود چشم های تان را در بهترین حالت خود مشاهده کنید.

دوام و ماندگاری این ریمل خارق‌العاده به طرز عجیبی بالا بوده و می تواند مژه های شما را در تمام مدت روز بدون تغییر زیبا نگاه دارد.

همچنین ترکیبات به کار رفته در این ریمل و استاندارد بودن فرچه آن باعث می‌شود تا مژه های تان کاملاً تفکیک شده و منظم فرم بگیرند و از چسبیدن آنها به یکدیگر جلوگیری شود.

پس از انتخاب بهترین ریمل حجم دهنده و بلندکننده باید طرز استفاده از آن را نیز یاد بگیرید.

برای انجام این کار ابتدا چشم هایتان را به پایین دوخته و آنها را در حالت نیمه باز نگاه دارید سپس با استفاده از فرچه ریمل از انتهایی ترین قسمت موج به سمت سطح آن برس بکشید. این کار را ۲ الی ۳ بار تکرار کنید. ولی از تکرار بیش از حد این کار خودداری نمایید چرا که ممکن است مایع ریمل بیش از آنچه که باید بر روی مژه ها قرار گرفته و آنها را به یکدیگر بچسباند. ریمل را می توان برای آرایش پلک پایین نیز به کار برد اما باید بدانید که نهایت دقت و تمرکز در این کار لازم است. چرا که مژه های پلک پایین کوتاه بوده و فاصله آن نسبت به پوست زیر چشم کم است، در صورت دقت نداشتن ممکن است اطراف چشم تان را دچار سیاهی کنید.

اگر می‌خواهید مژه‌ هایتان بلندتر به نظر برسند پیشنهاد ما به شما استفاده از یک فرمژه است. فرمژه یک وسیله فلزی است که دارای یک واشر مخصوص برای فرم دهی مژه ها می باشد. استفاده از یک  فرمژه مرغوب نیز جزء نکات مهم است چراکه اگر واشر موجود در سر فرمژه نرم و استاندارد نباشد ممکن است مژه های تان دچار شکستگی شوند .

قبل از ریمل زدن از فرمژه استفاده کرده و پس از فرم گرفتن مژه‌هایتان ریمل را به همان روش گفته شده استفاده نمایید ،این وسیله نمی‌تواند برای مژه پلک پایین به کار رود.

معمولا خط چشم و ریمل باید در کنار یکدیگر به کار روند تا چشم ها در بهترین حالت خود قرار بگیرند. برای این کار ابتدا خط چشم را کشیده و سپس به ریمل زدن بپردازید.

هیچگاه از ریمل شخص دیگری استفاده نکنید و یا ریمل تان را به کسی قرض ندهید، آلودگی‌ها می‌توانند به راحتی از سطح چشم بر روی ریمل منتقل شده و چشم شما را دچار آسیب نمایند.

حساسیت بالایی که چشمها از آن برخوردارند ما را مستلزم این می‌کند که از بهترین ریمل استفاده کرده و نکات بهداشتی را در رابطه با آرایش چشمها رعایت نماییم.

لچیک تولید کننده محصولات آرایشی بی نظیر با کیفیتی بی همتا می باشد. بهترین ریمل حجم دهنده ( بهترین مارک ریمل حجم دهنده ) نیز ساخت این کمپانی معتبر بوده و به شما امکان انجام یک آرایش منحصر به فرد را خواهد داد.

بهترین و مناسب ترین رنگ برای آرایش مژه ها رنگ سیاه است. مشکی بودن طبیعی مژه ها دلیل خوبی برای اثبات این قضیه است که ریمل های رنگی مناسب یک آرایش حرفه ای و زیبا نیستند.

ریمل لچیک کاملا سازگار با پوست حساس چشم بوده و مژه ها را دچار ریزش نمی نماید. حتی با استفاده از مواد و ترکیبات گیاهی موجود در خود قادر است مژه های تان را در برابر عوامل خارجی مانند اشعه مضر خورشید و یا گرد و غبار حفظ نماید.

این ریمل منحصر به فرد با پوششی یکدست و زیبا مژه هایتان را کاور کرده و تا زمان دلخواه شما بدون تغییر بر روی پلک هایتان باقی می ماند. برای پاک کردن آن نیز بدون استفاده از مواد شوینده مضر می توانید به راحتی با استفاده از آب آن را پاک نمایید.

  • ۹۸/۰۶/۱۰
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی