لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

برای بانوان آراستگی دستهایشان اهمیت ویژه ای دارد و برای رسیدن به این هدف دست به کارهای زیادی میزنند ، یکی از مواردی که امروزه اکثر خانمها به سراغ آن می‌روند کاشت انواع ناخن است . البته این یکی از پر ریسک ترین و سخت ترین کارها برای آراسته نشان دادن دست ها محسوب می شود. راه آسان تری نیز وجود دارد. استفاده از یک لاک ناخن مناسب با ویژگی های عالی و درجه یک ، نه تنها خطری برای سلامتی پوست و ناخن شما نخواهد داشت بلکه زیبایی بخش آنها نیز خواهد بود. کاشت ناخن ممکن است در صورت استفاده از مواد نامرغوب ناخن های شما را دچار آسیب های جدی نماید. بیماری قارچ یکی از شایع ترین بیماری هایی است که رابطه مستقیمی با کاشت ناخن دارد. بافت سنگین و ضخیمی  که توسط کاشت ناخن بر روی آن اعمال می شود، اجازه تنفس را از آن گرفته و سلامت آن را به خطر می اندازد . در میان لوازم آرایشی مختلف لاک ها به دلیل داشتن تنوع رنگی بالا و زیبایی خاصی که دارند مورد توجه اکثر خانمها و دختران حتی در کمترین سنین قرارگرفته‌اند. نکته اینجاست که استفاده از لاک نیز می تواند آسیب رسان باشد .اما این در صورتی است که از لاک های بی کیفیت و غیر بهداشتی استفاده کنید. با انتخاب یک لاک ناخن مناسب میتوانید زیبایی را به دستانتان و سلامت را به بدنتان هدیه دهید . بهترین لاک ناخن، لاکی است که در عین حال که رنگی زیبا و جذاب دارد حاوی مواد غیر آسیب رساند بوده و بدن را دچار بیماری ننماید. ما می‌خواهیم  را به شما معرفی کنیم. این لاک ساخته برند لچیک بوده و در ساخت آن از ترکیبات غیر مضر استفاده شده است.

اکثر خانم ها برای هر یک از لباس های خود از رنگ لاک خاصی استفاده می کنند و این مسئله تنها برای جشن ها و مهمانی ها به کار نمی رود .بلکه برای تمامی روز های خاص و غیر خاص استفاده میشود.

مسلماً برای هیچ خانمی خوشایند نیست که لاک ناخنی که استفاده کرده است دچار پریدگی، ترک و یا پاک شدن و شود . برای جلوگیری از این مسئله می توانید از بهترین لاک ناخن استفاده کنید،لاک ناخن لچیک دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارد و زیبایی ناخن های شما را برای مدتی طولانی حفظ می‌نماید. این لاک ،ناخن های شما را دچار زردی و یا آسیب های دیگر نکرده و بعد از گذشت چند روز دست های تان را به همان زیبایی روز اول نگاه می‌دارد.

آزمایش های بسیاری در زمینه سازگاری این لاک ناخن با پوست صورت گرفته و لاک ناخن لچیک سربلند از تمامی آزمایش‌ها بیرون آمده است. برن لچیک  دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده و کاملا بهداشتی می باشد.

این لاک ،فرچه بسیار مرغوب و با کیفیتی داشته و به شما این امکان را می دهد تا مایع لاک را به طور یکنواخت و زیبایی بر روی سطح ناخنتان پخش کنید.

پوشش دهی آن بسیار بالا بوده و نیاز نیست بیش از یک بار آن را استفاده کنید. لاک های بی کیفیت رنگ بسیار کمرنگی داشته و بعد از یکبار استفاده پوشش دهی لازم را به انجام نمی رسانند و ما را مجبور به استفاده مجدد میکنند .استفاده لایه ای از لاک نیز باعث دیر خشک شدن آن میشود. در نتیجه ممکن است زمان زیادی تلف شده و یا در صورت برخورد دستمان با شیئی خارجی لاک دچار پاک شدن شود و مجبور باشیم دوباره کارمان را تکرار کنیم.

لاکهای لچیک در کمترین زمان خشک می شوند و در مدت زمانی طولانی بر روی ناخن ها باقی می مانند.

این لاک ها دارای مواد ویتامینه می باشند و این مسئله باعث تقویت شدن ناخن های ما میگردد.

لاک ناخن لچیک علاوه بر کیفیت، دارای رنگ‌های متنوع و زیبایی است که هر خانمی مجذوب آنها شده و مطمئناً دوست دارد رنگ های بیشماری از آن را تهیه نمایند .این لاک کاملاً مقرون به صرفه بوده و با قیمت مناسب خود به شما امکان خرید رنگ های متنوع را میدهد.

مسلماً هر لاکی بعد از مدتی به خصوص اگر درب آن بیش از حد باز بماند دچار آسیب شده و ممکن است مایع آن بسیار غلیظ شود .برخی پیشنهاد می‌کنند که در این شرایط از آستون استفاده کنید. اما بدانید که آستون با قدرت زیادی که دارد می تواند به راحتی ناخن های شما را دچار آسیب های شدید نماید. لذا از لاکی که خشک و یا غلیظ شده است استفاده نکنید و به فکر رقیق کردن آن به وسیله آستون نباشید.

برای آنکه لاک شما دچار آسیب نشود دقت داشته باشید که آن را دور از گرمای مستقیم نگه دارید. نور خورشید یا قرار گرفتن در مجاورت شوفاژ و بخاری باعث می‌شود تا مایع لاک شما دچار خرابی شود. حتی رطوبت نیز می‌تواند لاک را دچار آسیب نماید. بهترین محل برای نگهداری لاک جای خنک و خشک است.

از ویژگی های بسیار بارز و خوبی که بهترین لاک ناخن جدید باید آن را دارا باشد این است که بعد از استفاده از آن سطح ناخن دچار ترک‌خوردگی ،حباب و یا ناصافی نشود. مایع لاک باید به‌طور یکدست و صاف سطح ناخن را پوشانده و جلوه زیبایی برای آن ایجاد نماید. لاک‌های لچیک از این ویژگی برخوردار بوده و مطمئناً جزء بهترین لاک ناخن های موجود در بازار محسوب می شوند. می توانید این محصول منحصر به فرد از فروشگاه های معتبر تهیه کرده و مطمئن باشید که بعد از استفاده از آن شیفته کیفیت و زیبایی آن خواهید شد.

بهترین مارک لاک ناخن

  • ۹۸/۰۶/۰۸
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی