لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

برای مرتب کردن ابرو ها شاید شما نیز دوست داشته باشید شکل دخترانه و ساده ای را برای آن ها ایجاد کنید ‌. وقت گذاشتن در سالن های آرایشی برای مدت های زیادی برخی اوقات می‌تواند برای افراد خوشایند باشد و گاهی اوقات نیز نمی‌تواند رضایت کامل آن ها را جلب نماید . مثلا برخی از آرایشگرها ابروهای بسیار نازکی را به ما تحویل می‌دهند که خب مسلما چنین ظاهری باعث افزایش سن ظاهری ما شده و برای ما خوشایند نخواهد بود . روش های ساده ای وجود دارند که می توان در منزل به راحتی ابروها را اصلاح کرد و بدون صرف وقت و هزینه این کار را به انجام رساند . اصلاح کردن ابرو ها برای مرتب بودن همیشگی آن ها برای بانوان بسیار لازم و ضروری است . نکته مهم این است که اول باید تعیین کنید ابروهایتان را با چه شکلی می پسندید . ابروهای دخترانه و مرتب را دوست دارید یا حالت دادن و فرم دادن متفاوتی به آن ها را می پسندید . برخی از افراد ابروهای ۸ مانند و برخی دیگر ابروهای رو به بالا و شمشیری را دوست دارند . اول از همه باید هدف تان را مشخص کنید ، سپس شروع به برداشتن تارهای اضافی در اطراف ابرو نمایید . با استفاده از قیچی نیز می توانید تارهای بلند مو را کوتاه کنید . یکی دیگر از نکات مهم این است که ابروها اکثراً به طور کامل قرینه و شبیه هم نیستند چه در آقایان و چه در خانم ها و یکی دیگر از اهداف اصلاح ابرو این است که بتوانیم شکل آن ها را یکسان کنیم . برخی از افراد ابرو های توخالی و کم پشتی دارند ‌. در این صورت باید با استفاده از بهترین مداد ابرو این نواحی را پر کنیم . عمل هاشور زدن از مناسب ترین روش هایی است که می توان توسط آن به پر کردن ابروها و زیبایی هر چه بیشتر ظاهر آن ها پرداخت ‌. بعضی از خانم‌ها و دختران جوان از یک مسواک سفت و محکم برای شانه نمودن ابروهای شان بهره می گیرند که همین مسئله ممکن است باعث ریزش ابروها شود . می توانید به جای استفاده کردن از یک مسواک سفت و آسیب‌رسان از یک فرچه نرمه مخصوص برای شانه کردن ابرو هایتان استفاده کنید تا تارهای ابرو دچار ریزش نشوند . تاتو کردن ابرو در سنین جوانی می‌تواند آسیب‌های جدی به پوست وارد کند از انجام این کارهای پرخطر خودداری کرده و اگر می خواهید طرح خاصی را بر روی ابروها تا پیاده سازی کنید به جای انجام تاتو که غیر قابل بازگشت است می توانید با استفاده از بهترین مداد ابرو مارک خوب هر طرحی را که می خواهید روی ابرو هایتان ایجاد کنید و در مواقع نیاز طرح آن ها را تغییر دهید ‌. اگرچه اصلاح‌کردن ابرو می تواند نظم بسیار زیادی را به چهره  ببخشد اما بهتر است مدام این کار را انجام ندهید . برداشتن ابرو ها به صورت پشت سر هم باعث شل شدن و افتادگی پلک می شود . همچنین تیغ زدن ابروها نیز کار مناسبی نمی‌باشد چرا که باعث ضخیم تر شدن تارهای مو در اطراف ابرو شده و سرعت رشد آن ها را نیز افزایش می‌دهد به همین دلیل در بازه های زمانی کوتاه تری مجبور خواهید بود که آن ها را اصلاح کنید .

اگرچه استفاده از تیغ برای جدا کردن تارهای اضافی اطراف مو روش مناسبی نیست و باعث تسریع در روند رشد آن ها می‌شود اما هنگام وارد شدن به بافت اصلی ابرو بهترین گزینه استفاده از تیغ است . اگر می‌خواهید به طور موقت حالت متفاوتی را برای ابروهایتان ایجاد کنید . می توانید این کار را با استفاده از تیغ به انجام برسانید تا ریشه مو ضعیف نشده و اگر مجدداً طرح قبلی را دوست داشتید به راحتی بتوانید آن را بازگردانید . هنگام برداشتن ابرو توسط موچین باید دقیقاً در همان جهتی که ابروها رشد کرده اند این کار را به انجام برسانید . این مسئله در رشد مجدد منظم تارهای مو نقش بسیار زیادی دارد‌ . هنگام آرایش ابروها باید ابتدا مدلی را که دوست دارید بر روی آن ها پیاده سازی کنید را در نظر بگیرید سپس استفاده از بهترین مداد ابروی خوب شروع به پیاده سازی طرح مورد نظر تان کنید . ابتدا لازم است که عیب های موجود بر روی ابرو را رفع کنید ‌ در صورتی که ظاهر ابرو هایتان دچار مشکل شده‌اند ، می‌توانید با استفاده از عمل هاشور زدن این قسمت ها را پر کنید ولی در صورتی که بخواهید حالت کلی ابرو را تغییر دهید می توانید به صورت ایجاد خطوط کوتاه ، کمرنگ و ناموزون این کار را به انجام برسانید تا حالت طبیعی ابرو ها نیز شود . برای خرید بهترین مداد ابرو خوب لازم است که به سراغ یک برند معتبر بروید . مداد ابرو ها با طرح ها و رنگ های مختلف امروز در بازار وجود دارند که نمی توان تمامی آن ها را مورد تایید قرار داد . بهترین مداد ابرو ، مداد روی لچیک است که از هر نظر مناسبت شما بوده و می تواند بدون هیچ گونه آسیبی زیبایی که شما را ایجاد نمایند با خرید بهترین مداد ابرو لچیک در رنگ متناسب می توانید آرایش طبیعی و زیبایی را برای خود ایجاد نمایید .

مداد ابرو لچیک

مداد ابرو لچیک

مداد ابرو

مداد ابرو

مداد ابرو لچیک با هر نوع پوستی سازگار بوده و نسبت به ریزش ابروها نیز نه تنها باعث چنین مشکل نمی شود بلکه باعث تقویت تارهای ابرو نیز خواهد شد . فرمولاسیون ویژه ای که برای ساختن بهترین مداد ابرو لچیک به کار رفته است توانسته محصولاتی را به تولید برساند که از هر نظر با بالاترین درجه کیفی عرضه شوند .

  • ۹۸/۰۷/۲۳
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی