لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

 

اگر شما نیز خواهان داشتن چشمانی زیبا با آرایش چشم تکمیلی می باشید بهتر است حتماً از ریمل استفاده کرده و چشمان خود را به بهترین شکل ممکن آرایش نمایید البته در رابطه با استفاده از ریمل باید به نکات زیادی توجه کنید اولین قدم در آرایش مژه این است که آرایش قبلی نداشته و مژه هایتان عاری از هرگونه ریمل یا مواد آرایشی دیگر باشد . سپس به شانه کردن آنها توسط یک فرچه تمیز پرداخته و با استفاده از فرمژه حالت دلخواه را برای آنها ایجاد کنید . البته افرادی که مژه هایشان فرم دلخواه را دارند نیازی به استفاده از فرمژه نداشته و میتوانند از همان اول شروع به استفاده از ریمل نمایند . حتی افرادی که مژه های بلند و کشیده ای دارند نیز بهتر است از ریمل بهره بگیرند چرا که مژه ها به طور طبیعی کم رنگ بوده و با ریمل زدن جلوه بیشتری پیدا خواهند کرد . ریمل زدن می تواند چشمان شما را زیباتر از همیشه به نمایش بگذارد به شرط آنکه از بهترین ریمل حجم دهنده استفاده کرده و از کیفیت وسیله آرایشی خود اطمینان کافی را داشته باشید . تا آسیبی به مژه ها وارد نشده و در یک دست ترین حالت و تفکیک شده ترین حالت ممکن فرم دهی شوند . برای ریمل زدن ابتدا فرچه موجود در ظرف آن را کمی درون ظرف بچرخانید . از بالا و پایین کردن فرچه درون ظرف خودداری نمایید چرا که این کار باعث ته نشین شدن مواد ریمل شده و باعث میشود تا نتوانید از تمامی ریمل خود استفاده کنید . فرچه را درون ظرف بچرخانید و سپس بیرون بکشید سعی کنید دهانتان را باز نگه دارید تا عضلات صورت منقبض شده و چشم های تان دچار لرزش نشوند . سپس از انتهایی ترین قسمت مژه و پایه آن شروع به برس کشیدن نمایید . این کار را از نقاط داخلی تر چشم شروع کرده و به سمت بیرون حرکت دهید سعی کنید کنید گوشه‌های انتهای چشم را بیش از بقیه نقاط ریمل بزنید تا چشمانتان کشیده تر و زیباتر دیده شود . برس کشیدن از قسمت پایه تا انتهای چشم را بیش از دو الی سه بار تکرار نکنید تا مژه ها در تفکیک شده ترین حالت ممکن قرار گرفته و به یکدیگر نچسبند البته با استفاده از بهترین ریمل حجم دهنده (  ریمل حجم دهنده و بلند کننده _ ریمل حجم دهنده خوب ) که مطلوب ترین مایع و برس را داشته باشد از به هم چسبیدن مژه های شما جلوگیری کرده و آن را در بهترین شکل فرم دهی می نماید . اگر قصد انجام یک آرایش غلیظ با مژه های بسیار بلندی را دارید ،ریمل زدن را در دو مرحله تکرار کنید در مرحله اول پس از اتمام کار اجازه دهید تا مژه هایتان خشک شده و پس از چند دقیقه مجددا شروع به ریمل زدن کنید ‌. در این حالت ممکن است مژه ها و چشم هایتان غیرطبیعی به نظر برسد اما برخی از افراد به این کار علاقه داشته و می‌توانند از آن بهره بگیرند . اما باید بدانید که زیباترین آرایش  طبیعی ترین و ساده ترین نوع آن است پس تنها به آرایش کوچکی اکتفا کرده و از خارج کردن چهره از حالت طبیعی و ساده خود خودداری نمایید .

همواره سعی کنید تا از رنگ مشکی ریمل استفاده کرده و ریمل های رنگی را برای آرایش مژه های خود انتخاب نکنید .

به عنوان بهترین ریمل حجم دهنده می توانیم ریمل لچیک را به شما معرفی نماییم. این وسیله آرایشی منحصر به فرد می‌تواند مژه های شما را کاملا تفکیک شده و جدا از یکدیگر آرایش کرده و درخشندگی و زیبایی به آن ها ببخشد . مایع این ریمل در کمترین زمان ممکن خشک می شود و باعث سیاهی اطراف چشم شما نمی‌شود این ریمل برای پاک شدن نیاز به بکار بردن مواد شوینده ندارد و تنها با نمدار کردن انگشتان خود و بیرون کشیدن ریمل از روی مژه ها می توانید به راحتی آن را پاک کنید . ریمل لچیک مژه های شما را دچار ریزش نکرده و آنها را در بهترین شکل ممکن فرم دهی می نماید .

هماهنگ کردن تمامی موارد موجود در رابطه با آرایش چشم می توان نتیجه مطلوب تری را برای شما حاصل کنند برای مثال باید ترتیب انجام آرایش را رعایت کرده و در رابطه با چشم ها ابتدا سایه زده و پس از آن شروع به کشیدن خط چشم کنید در آخر این مرحله نیز می‌توانید از ریمل استفاده کنید و اجازه دهید که مژه‌هایتان کاملا خشک شده و سپس به سراغ نقاط دیگر آرایش چهره بروید . استفاده از خط چشم می‌تواند جلوه ی چشم ها را چند برابر نماید به شرط آن که حتماً بعد از آن از ریمل استفاده کنید و مژه های تان را به صورت یک دست نظم دهی نمایید .

برای آنکه مژه هایتان پرپشت تر به نظر برسند می توانید با استفاده از یک مداد چشم به سیاه کردن لبه بالایی داخلی چشم بپردازید .

پس از ریمل زدن در صورتی که مژه ها به یکدیگر چسبیدند می توانید با نوک فرچه آن را جدا کنید. فقط دقت داشته باشید که مایع ریمل بیش از حد بر روی مژه ها نچسبد. یک دست بودن مژه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

برای آرایش پلک پایین نیز می توانید از ریمل استفاده کنید به شرط آنکه پوست اطراف چشم را دچار سیاهی نکرده و در کمترین حالت از ریمل برای مژه پایین بهره بگیرید. اما افرادی که چشمان ریزی دارند و تمایل به آرایش هایی هستند که چشم هایشان را درشت تر نشان دهد می توانند ریمل را برای هر دو پلک و در بیشترین حد ممکن استفاده کنند .

  • ۹۸/۰۶/۱۷
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی