لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

 

 

ریمل ها مواد آرایشی هستند که برای حجم دهی و فرم دهی به مژه ها استفاده می شوند . ازز دیگر ویژگی‌های یک ریمل می‌توان به بلند کردن مژه ها اشاره کرد. همچنین یک ریمل با پررنگ تر کردن ظاهر مژه ها می تواند آنها را بیشتر از پیش زیبا نشان داده و جذابیت چشم ها را افزایش دهد . برای آنکه زیبایی چشم هایتان چند برابر شود می‌توانید از یک آرایش چشم تکمیل استفاده کنید که این آرایش چشم تکمیل حتما و قطعا نباید شامل ریمل نیز باشد . سعی کنید از بهترین ریمل حجم دهنده استفاده کنید تا هم مژه هایتان پر پشت تر و زیباتر دیده شود و هم پر پشت تر از همیشه به نظر بیایند. هیچگاه سعی نکنید از ریمل های رنگی در آرایشتان استفاده نمایید. ریمل های رنگی ظاهر نامناسب و غیر طبیعی به ما بخشیده و باعث ایجاد یک آرایش زننده برای چشم های ما می‌شوند. بهترین رنگ ریمل همان رنگ مشکی بوده و بهترین ریمل حجم دهنده نیز ریمل لچیک است.  برس تعبیه شده در این ریمل می‌تواند مژه ها را بلند کرده و حجم آن ها را بیشتر نماید . این برس استاندارد و ویژه با دندانه های خود میتواند مژه ها را شانه زده و به بهترین نحو ممکن فرم دهی نماید. به این طریق تک تک مژه ها به یک میزان آغشته به ریمل می شوند و بدین ترتیب نظم بیشتری به خود می‌گیرد . نظم دهی و فرم دهی مژه ها می تواند علاوه بر ریمل به وسیله فرمژه نیز به انجام برسد. با استفاده از این وسیله ابتدا به حالت دهی مژه های تان بپردازید. این ابزار بیشتر مناسب افرادی است که مژه های صافی دارند. بعد از آن می توانید از ریمل استفاده کنید تا چشمان گیرایی را برای خود آرایش نمایید .

آرایش کردن به معنای پوشاندن نواقص موجود در چهره است البته این نواقص تنها تفاوت سلیقه ای بین افراد بوده و زشت بودن در میان انسان‌ها معنایی ندارد چرا که خداوند زیباست و همه انسان ها را زیبا آفریده است . اما هر کس بنا به سلیقه خود دوست دارد تغییراتی در ظاهر خود به وجود بیاورد که می‌تواند این کار را به وسیله لوازم آرایشی گوناگون انجام دهد، به شرط آنکه از بهترین و مرغوبترین انواع وسیله آرایشی استفاده کند تا سلامت ظاهری خود را به خطر نیاندازد. برای مثال اگر از ریمل نامرغوب استفاده کنید مژه های تان دچار ریزش شده و یا ممکن است همان ریمل با پوست صورت شما ناسازگاری نشان دهد .

استفاده از بهترین ریمل حجم دهنده یعنی ریمل لچیک دارای مزایای بسیاری است . این ریمل فوق العاده قادر است تا مژه های شما را به یک اندازه و یک شکل در آورده و نظم و آن ها را چند برابر نماید . رنگ شان را پررنگ تر کرده و حجمشان را بیشتر میکند. طول آنه ا را نیز افزایش داده و با بلند کردن مژه های تان چشمانتان را بازتر و درشت تر نشان می دهد. برای آن که چشمهایتان درشت تر از پیش دیده شوند میتوانید پلک پایین خود را نیز آرایش کنید . بهتر است از ریملی بهره بگیرید که ماندگاری بالایی داشته باشد .

ریمل لچیک با دوام بالای خود می‌تواند مژه های شما را تا ساعت ها اراسته نگاه دارد . برای پاک کردن این ریمل منحصر به فرد نیاز نیست تا به دردسر بیفتید تنها با استفاده از کمی آب و و ماساژ انگشتان دست تان بر روی مژه ها می توانید ریمل را از روی آن ها زدوده و آرایش تان را پاک کنید . هیچگاه بدون پاک کردن آرایش به رختخواب نروید. آرایش های سنگین یا  حتی سبک ترین نوع آن هم می‌تواند پوست شما را دچار عارضه های منفی نمایند لذا حتما قبل از خواب آنها را پاک کنید و اجازه تنفس مجدد به پوست‌تان دهید .

ریمل زدن باید به صورتی انجام شود که تمامی مژه ها به یک اندازه شکل بگیرند اما در رابطه با مژه های انتهای چشم می توانید ریمل زدن را چندین بار تکرار کنید تا بلندتر، پرپشت تر و پررنگ تر از دیگر مژه ها به نظر برسند، این ترفند باعث می‌شود چشمانتان همچون آهو زیبا و کشیده دیده شود هماهنگی میان خط چشم و ریمل نیز می تواند به زیبایی هرچه بیشتر چشم‌هایتان کمک کند بهتر است ابتدا خط چشم را کشیده و سپس به ریمل زدن به پردازید در غیر این صورت ممکن است خط چشم تان دچار ظاهر نامناسبی شود . ترتیب اولویت استفاده از لوازم آرایشی در چهره اهمیت بسیاری دارد . اولین مرحله آرایش پوست بوده و پس از آن باید به آرایش چشم ها بپردازید آرایش چشم نیز باید به ترتیب انجام شود . اگر قصد استفاده از کردن از سایه را دارید ابتدا آن و سپس خط چشم را بکشید. آخرین مرحله از آرایش چشم را به ریمل اختصاص داده و سپس به سراغ آرایش گونه ها و لب های خود بروید . سعی کنید از رنگهایی استفاده کنید که مناسب اجزای مختلف صورت تان باشد حتی می توانید این رنگ ها را با لباستان هماهنگ کنید. تنها نکته که در رابطه با آرایش کردن وجود دارد این است آرایش خود را با بهره‌گیری از با کیفیت ترین و بهترین مواد آرایشی انجام دهید تا سلامت تان به خطر نیافتد . باقی مسائل باید با توجه به قوانین موجود در این زمینه و سلیقه شخصی تان صورت گیرد . در این راه می‌توانید از بهترین ریمل حجم دهنده خوب یعنی ریمل لچیک نیز استفاده کنید و رضایت نهایی را کسب نمایید.

ریمل ضدحساسیت

  • ۹۸/۰۶/۱۵
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی