لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

ریمل ها در واقع روکشی برای مژه ها هستند که باعث پررنگ تر دیده شدن آن و افزایش حجم و طول آنها می‌شوند. از این ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و مناسب حالت خاصی از مژه هستند ، می شود اینطور گفت که هر فرد باید با توجه به نیاز ظاهری خود ریمل مناسب را انتخاب کند. بهترین ریمل حجم دهنده خوب که بتواند علاوه بر حجم مژه ها طول آنها را نیز افزایش دهد می تواند مناسب ترین گزینه برای انتخاب یک ریمل منحصر به فرد باشد. در ادامه با ویژگی های یک ریمل خوب آشنا شده و قادر خواهید بود بهترین ریمل حجم دهنده را انتخاب نمایید.

ریمل با بالا بردن گیرایی و جذابیت چشم ها باعث می شود تا نگاه نافذ تری داشته باشید و آرایش شما حرفه ای تر و کامل تر به نظر برسد.

مژه ها به طور طبیعی کمرنگ هستند و یا ممکن است بدون حالت و فرم به صورت صاف رشد کرده باشند، برای آنکه بتوانیم بهترین حالت و فرم را به مژه ها ببخشیم ابتدا با استفاده از یک فرمژه به حالت دهی آنها پرداخته و سپس به وسیله یک ریمل مناسب آنها را آرایش می کنیم . این آرایش مژه ها باعث می شود تا آنها پررنگ تر از پیش دیده شده و حجم و طول آنها افزایش پیدا کند، به شرط آنکه از مناسبترین گزینه استفاده نمایید ، ریملی که تمام ویژگیهای فوق را دارا باشد و سلامت چشم‌ها را در نهایت زیبایی حفظ کند.

برای انجام عمل ریمل زدن باید نگاهتان را به پایین انداخته و شروع به برس کشیدن مژه ها از انتهایی ترین قسمت به سمت بالا نمایید. این کار باعث می‌شود تا تک تک مژه ها شانه شده و در صورتی که از بهترین ریمل حجم دهنده استفاده کرده باشید، مژه های شما به طور یک اندازه‌ای نظم میگیرند و همین امر باعث می‌شود تا چشمانتان با نظم و زیبایی بیشتری دیده شود. مناسب ترین رنگ برای استفاده ریمل تنها و فقط رنگ مشکی بوده و استفاده از رنگ های متفرقه حالت مصنوعی برای چشم ها ایجاد می کند. ریملی انتخاب کنید که بر پایه مواد گیاهی ساخته شده باشد . مواد شیمیایی می‌توانند آسیب جدی به چشم ها وارد نمایند. بهترین ریمل حجم دهنده که قادر است مژه ها را پرپشت تر نشان دهد و علاوه بر آن اندازه طولی آنها را نیز بلندتر کند ریمل لچیک است . لچیک ویژگی های مثبت متعددی دارد که آن را از دیگر ریمل ها متمایز می نماید . این برند معتبر حاضر است تا محصولات سالم و با کیفیتی را تولید نمایند، استفاده از ریمل لچیک هیچگونه ضرری برای چشمهای شما نداشته و مژه های تان را دچار ریزش نمی نماید لذا می توانید تا به طور روزانه از آن ها استفاده کنید. ماندگاری بالای این ریمل از ویژگی های مهم آن تلقی می شود و همین امر باعث شده تا بانوان زیادی جذب این ریمل منحصر به فرد شوند، به راحتی خشک میشود و قادر است مژه های تان را یکدست و یکنواخت پررنگ و پرحجم نماید.

به یاد داشته باشید که برس کشیدن مژه ها باید از پایین به بالا انجام شود. می‌توانید پلک زیرین خود را نیز ریمل بکشید به شرط آنکه پوست اطراف چشم تان را دچار سیاهی نکنید. آرایش غیرحرفه‌ای و نامرتب تنها به وسیله رعایت نکردن تمیزی آرایش به وجود می آید . برای مثال اگر قصد کشیدن خط چشم را دارید، آن را در نازک ترین حالت خود ایجاد کنید و یا هنگام استفاده از سایه های پودری آن را به وسیله پد مخصوص خود مصرف کنید .  نظم در آرایش اهمیت بسزایی دارد به خصوص در رابطه با مژه ها که چسبیده شدن آنها ظاهر بسیار زشتی ایجاد می کند لذا باید تمامی مژه ها کاملا تفکیک شده و منظم کنار یکدیگر قرار بگیرند.

ویژگی های گفته شده در فوق تنها به وسیله ریمل لچیک قابل مشاهده است . اگر شما نیز خواهان داشتن مژه های یکدست، تفکیک شده، زیبا بلند و حجیم هستید می‌توانید از بهترین ریمل حجم دهنده ( بهترین مارک ریمل لچیک ) یعنی ریمل لچیک برای آرایش تان بهره بگیرید و چهره خود را بیش از پیش آراسته نشان دهید.

برای آنکه چشمان تان همانند یک آهو درخشان و زیبا شود می توانی ریملتان را در نواحی انتهای چشم بیشتر استفاده و مژه های انتهایی و خارجی چشمتان را پررنگ تر نمایید . حتی می توانید برای انجام این هدف از مژه‌های مصنوعی دانه ای استفاده کرده و قسمت انتهای چشم تان را پرپشت تر کنید.

پس از استفاده از سایه اولین مرحله کشیدن خط چشم و مداد چشم است و پس از آن در آخرین مرحله از آرایش چشم باید بر این ریمل زدن بپردازید. بعد از انجام ریمل دقایقی را به خشک شدن مژه هایتان اختصاص داده و کاری بر روی چهره‌تان انجام دهید پس از آن می توانید شروع به از سرگیری آرایش و دیگر نقاط چهره نمایید. ریمل زدن هر دو پلک بالا و پایین باعث می‌شود تا چشمانتان درشت تر و بازتر دیده شود لذا اگر از چشمان درشتی برخوردارید و این ویژگی به طور طبیعی در شما وجود دارد سعی کنید از مقدار مصرفی ریمل خود کاهش داده و حدالامکان پلک پایین تان را آرایش نکنید.

در عوض اگر چشم های کوچکتری دارید می‌توانید علاوه بر استفاده از ریمل در هر دو پلک خط چشم تان را نیز برای هر دو پلک انجام داده و به این ترتیب چشم های درشت تری برای خود ایجاد کنید . امیدواریم که با بهره گیری از بهترین ریمل حجم دهنده و بلندکننده و در نهایت محصولات برند لچیک بیشتر از پیش زیبا شده و در کمال سلامت آرایش کنید.

  • ۹۸/۰۶/۱۳
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی