لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰


پر کردن نقاط خالی ابرو و حالت دهی ابروها یکی از قدم های مهم در داشتن آرایش زیبا و کامل محسوب می‌شود و این در حالی است که اگر نکات لازم را رعایت نکنید ممکن است چهره نامناسبی برای تان به وجود بیاید. نقش ابروها در آراسته به نظر آمدن چهره بسیار پررنگ هستند و باید سعی کنید بهترین حالت را برای آنها ایجاد نمایید.

انتخاب رنگ مناسب یکی از بزرگترین و مهمترین شروط برای طراحی ابرو محسوب می شود . بهتر است رنگی را انتخاب کنید که همرنگ با ریشه ابروهایتان باشد. برای مثال اگر ابروهایتان را قهوه ای کرده‌اید اما ریشه های مشکی آن رویش داشته‌اند باید سعی کنید رنگی مابین قهوه ای و مشکی انتخاب کنید اما انتخاب رنگ قهوه ای مطلق ناهماهنگی خاصی بین رنگ ریشه و ابرویتان ایجاد ایجاد کرده و چهره تان را نازیبا به نظر می رساند.

اگر بین دو رنگ مختلف شک داشتید و نمی دانستید که کدام گزینه مناسب تر از دیگر گزینه هاست بهتر است رنگی را انتخاب کنید که بیشتر تناژ خاکستری داشته باشد و فاقد قرمزی باشد. رنگ قرمز و یا قهوه ای متمایل به قرمز ابروهای شما را از حالت طبیعی و زیبای خود خارج کرده و آراستگی را از چهره تان می رباید.

قبل از شروع کردن به طراحی بهتر است ابرو هایتان را شانه بزنید. با استفاده از یک برس تمیز این کار را انجام دهید، می توانید از برس موجود بر روی درب مداد ابرو استفاده کرده و یا ریملی که تمام شده است را کاملا تمیز بشورید و فرشچه آن را به عنوان یک برس برای ابرو هایتان به کار ببرید . برس کشیدن ابروها نقش مهمی در فرم دهی آنها دارد . بهترین مداد ابرو هاشوری زمانی می تواند ظاهر شما را زیبا و آراسته نماید که قبل از به کاربردن آن ابروهایتان به طور منظم این شانه و فرم دهی شده باشند.

قطعاً افرادی که از ابروهای نازکی برخوردارند و تمایل به داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم دارند تمایلشان در جهت ایجاد ابروهای طبیعی و پرپشت می باشد. لذا بهتر است با یک مداد ابروی نوک تیز شروع به شبیه‌سازی تارهای ابروهای خود کنید و در جهت رویش ابرو هایتان خطوطی کوتاه و کم رنگ ایجاد نمایید . از کشیدن خطوط بلند و یا پر رنگ خودداری کنید. تاج ابروهای خود را رنگ نکنید. این کار می تواند چهره شما را بسیار مصنوعی تر از آنچه که تصور می کنید به نظر برساند. همین طور در رابطه با ابتدای ابرو باید بدانید که ایجاد یک کادر منظم ظاهر غیر مصنوعی به آنها می بخشد.

مهمترین شرط در رابطه با استفاده از مداد ابرو کشیدن خطوط کمرنگ است ، از فشردن محکم نوک مداد ابرو بر روی پوست خود جدا خودداری نمایید.

سعی کنید قوس طبیعی ابروهایتان را جابجا نکنید .

ابروها در یک محلی شکسته و رو به پایین فرم دارند، نباید محل شکستگی یا همان قوس ابرویتان تغییر کند. تنها می توانید نقاط خالی موجود در آن را با استفاده از بهترین مداد ابرو بپوشانید.

بهترین مداد ابرویی که ما می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم و مطمئنیم که پس از استفاده از آن دچار پشیمانی نخواهید شد مداد ابرو هایی هستند که در انواع کلاسیک و بادوام تولید و عرضه می شوند. شما عزیزان می توانید رنگ مورد نظر را در بین پنج رنگ موجود در نوع بادوام و هفت رنگ موجود در مدل کلاسیک انتخاب کرده و از آن استفاده نمایید.

ماندگاری مداد ابرو لچیک بسیار بالا بوده ( مداد ابرو بادوام ) و با استفاده از آنها دوام آرایش تان به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

برای داشتن ابروهای خوش فرم دم ابرویتان را کمی بکشید. ابرو های کوتاه گرچه مناسب برخی چهره‌ها هستند اما در حالت کلی به عقیده بسیاری از کارشناسان و مصرف کنندگان مداد ابرو زیبایی قابل توجهی ندارند.

هرچه ابرو بلندتر و پرپشت تر باشد سن افراد کمتر دیده می‌شود. علاوه بر آن رنگ ابرو نیز در تعیین سن ظاهری افراد دخیل است. هر چه ابروی شما تیره تر باشد سنتان کمتر و چهره تان جوانتر به نظر خواهد آمد.

لچیک  تولید کننده بهترین مداد ابرو از نظر سلامت و کیفیت است. این مداد ابروهای نه تنها ضرری برای پوست و موی شما نداشته بلکه قادرند تا طرحی زیبا برای ابرو هایتان ایجاد کنند. استفاده از مداد ابرو کار سختی نیست اما فرم دهی ابرو ها نیازمند دقت بسیار بالایی است.

پس بهتر است در انتخاب یک مداد ابرو خوب حساسیت لازم را به خرج داده و قبل از کشیدن مداد ابرو نکات لازم را مطالعه کرده و یا از یک آرایشگر خوب مشاوره بگیرید.

اگرچه نمی توان برای همه جشنها و میهمانیها به آرایشگاه رفت و هزینه و وقت زیادی صرف کرد ،اما اگر گذرتان به آرایشگاه افتاد می توانید طرح مناسب را از متخصص ابرو پرسیده و با توجه به آن در خانه نیز آرایشگر خود باشید.

اگرچه درگذشته آرایش کردن صرفاً برای بالا بردن جذابیت ظاهری به کار می رفته است اما امروزه به یک علم تخصصی تبدیل شده و استفاده از لوازم آرایشی نیز نیازمند دانستن اطلاعات زیادی در این رابطه می باشد. پس بهتر است نکات لازم را رعایت کرده و علاوه بر آن محصولاتی با کیفیت را به کار ببرید تا سلامت شما به خطر نیفتد.

لچیک محصولات خود را بر پایه ترکیبات سالم و گیاهی تولید کرده و به هیچ عنوان ایجاد ناسازگاری با پوست یا دیگر اجزای صورت تان نمی کند. این برند دارای تاییدیه های معتبر و مختلفی از کشور های مهمی چون آمریکا و ژاپن بوده و مورد تایید وزارو بهداشت می باشد.

مداد ابرو لچیک

  • ۹۸/۰۶/۰۹
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی