لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

 

ابروها جزء زیبایی های صورت هر فرد محسوب می‌شوند پس باید در مراقبت از آنها نهایت دقت را به خرج دهیم و با استفاده از لوازم آرایشی مرغوب جلوی ریزش آنها را بگیریم.

تارهای ابرو به هیچ وجه دچار ریزش نمی شوند تا زمانی که بهانه ای دست آنها بدهیم،برای مثال استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و یا استفاده از کرم هایی که با جلوگیری کردن از تنفس پوست زیر ابروها مانع از رشد انها میشوند.

برداشتن ابرو برای فرم دهی به آن کار متداولی است که اکثر خانم ها آن را انجام می دهند اما برخی از افراد با داشتن ابروهای نازک و یا خالی نمیتوانند مدل یا فرم دلخواه خود را برای ابروهایشان ایجاد کنند،در  اینصورت نوبت به استفاده از مداد ابرو می‌رسد.

افراد بسیاری برای زیبایی بخشیدن به ابروهای خود از مداد ابرو ها استفاده می کنند،استفاده از این وسیله آرایشی نیاز به مهارت خاصی ندارد اما باید دقت داشته باشید که ابروهای خود را به صورت یکسان طراحی کنید تا از تا به تا شدن آنها جلوگیری شود.

برای استفاده از مداد ابرو لازم نیست که آن را با قدرت زیادی به سمت پوست فشار دهید،تنها کافیست تا خطوطی کمرنگ و محو برروی نقاط دلخواه رسم کنید.

برای کشیدن ابرو های خود سعی کنید از قسمت پایینی ابرو مداد را به سمت قسمت فوقانی حرکت دهید و این کار را برای تمام نقاطی که مد نظر دارید تکرار کنید.از کشیدن یک قاب منظم و آنکارد به دور ابرو ها جلوگیری کرده و نگذارید فرم ظاهری ابروهایتان از حالت طبیعی خود خارج شود. مداد ابرو را طوری حرکت دهید که انگار تارهای ابروهای خود را شبیه سازی می نمایید ، این کار ابروهای شما را بسیار طبیعی تر و زیباتر نشان می دهد . هر فرد برای انتخاب بهترین مداد ابرو باید رنگ مناسب را انتخاب نمایند و از انتخاب رنگ متضاد و مغایر با رنگ اصلی ابروهای خود پرهیز کند،بهترین مداد ابرویی که می توانیم به شما معرفی کنیم و این اطمینان را به شما مصرف کننده گرامی بدهیم که با استفاده از این مداد منحصر به فرد آسیبی به ابروهایتان وارد نشده و نه تنها ابروهایتان دچار ریزش نمی‌شود بلکه به دلیل دارا بودن ترکیبات گیاهی تقویت ابروهای شما را نیز به عهده می‌گیرد، مداد ابرو لچیک میباشد،مداد های ابروی لچیک در انواع کلاسیک و بادوام تولید و عرضه می شود، هر یک از این مداد ها به راحتی روی پوست اثر می‌گذارند و با ماندگاری بالای خود به شما این امکان را می دهد که بدون نگرانی از پاک شدن طراحی ابرو هایتان تمام روز را سپری نمایید.

نوع با دوام این محصول در برابر آب مقاوم بوده و خاصیت ضد آبی دارد.

مداد ابرو لچیک جزء بهترین مداد ابرو های موجود در بازار بوده و به دلیل داشتن بافتی نرم و سبک و همچنین پوشش دهی بالای خود به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی در طول روز آرایش تان را روی چهره تان نگه دارید و نگران پاک شدن آن نباشید. این مداد ابروی منحصر به فرد به دلیل داشتن ترکیبات و آنتی اکسیدان های طبیعی پوست و موی ابروی شما را تقویت کرده و همواره سطح آن را مرطوب نگه می دارد ، به دلیل وجود بافت سبک در ترکیبات این مداد ابرو تنفس پوست شما به طور طبیعی ادامه پیدا میکند و ابروهایتان دچار ریزش نمیشود، این مداد ابرو دارای ترکیبات ضد پیری و ضد چروک است که از ایجاد خطوط چروک در اطراف ابرو و چشمان شما جلوگیری کرده و همواره پوست شما را سلامت و سالم نگاه می دارد.

اثرگذاری این مداد ابرو بسیار دقیق بوده و به هیچ عنوان دچار پخش شدگی نمی شود. پخش شدن مداد ابرو و ایجاد سیاهی در اطراف چشم جزء ویژگی های منفی مداد ابرو های فاقد کیفیت محسوب می‌شود ، لذا ما با خیالی آسوده می توانیم به شما اطمینان خاطر دهیم که با استفاده از این مداد ابروی فوق العاده دچار این مشکل نخواهید شد .

این مداد ابرو ایجاد خطی طبیعی و خوشرنگ کرده و باعث می شود تا دیگران متوجه استفاده کردن  شما از مداد ابرو نشوند.

مداد ابرو بادوام لچیک در شماره‌های ۵۰۰ الی ۵۰۴  و مداد ابرو چوبی لچیک در شماره های ۳۰۰ الی ۳۰۶ عرضه می شوند و با رنگ های متنوع خود به شما این امکان را می دهد تا نزدیک ترین رنگ را نسبت به رنگ فعلی ابروهایتان انتخاب کنید تا زیبایی آنها چند برابر شود.

فرچه موجود در روی درب مداد ابرو های لچیک به شما این امکان را می‌دهد تا با شانه کردن ابروهای خود حالت دهی آنها را کنترل کنید، قبل از کشیدن مداد ابرو ابتدا تارهای ابروهای خود را با استفاده از برس تعبیه شده روی آن شانه بزنید و سپس نقاطی که نیاز به پر رنگ شدن دارند را با مداد ابرو بکشید.

مداد ابرو لچیک ضد حساسیت بوده و تمام آزمایشات مربوط به سازگاری پوست روی آن انجام شده است لذا به هیچ عنوان پوست شما را دچار آسیب یا عوارض جانبی نمی کند و با خیالی آسوده می توانید آن را مصرف نمایید.

دارا بودن بافتی سبک، نرم با پوشش دهی عالی، ماندگاری بی نظیر و بالا، ضد حساسیت بودن و عدم ریزش یا پراکنده کردن تارهای ابرو جزء ویژگی های بهترین مداد ابرو، یعنی مداد ابرو لچیکمداد ابرو خوب )  می باشد . از این رو ما این محصول منحصر به فرد را به شما معرفی میکنیم و به شما اطمینان خاطر می دهیم که این مداد ابرو از آخرین استانداردهای جهانی تبعیت می کند و به هیچ عنوان پس از استفاده از آن دچار پشیمانی نخواهید شد.

  • ۹۸/۰۶/۰۳
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی