لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

لوازم آرایشی لچیک

  • ۰
  • ۰

خط چشم، خط چشمی است که از لحاظ استانداردهای سلامت تایید شده باشد و به هیچ عنوان باعث ایجاد آلرژی یا آسیب های چشمی نشود. بعضی از افراد چشمان بسیار حساسی دارند و اگر از لوازم آرایشی مرغوب استفاده نکنند باید خسارت های جبران ناپذیری را متحمل شوند و همچنین ضرر بسیار زیادی را به چشمان خود وارد می کنند. برای کشیدن خط چشم حتما توجه داشته باشید که از نوع مایع آن برای پلک بالایی تان و از نوع جامد آن برای کشیدن خط روی پلک پایینی استفاده کنید و هیچگاه تمام پلک پایین خود را خط نکشیده و تنها یک سوم آن را به صورت کاملا کمرنگ و محو آرایش کنید. همچنین باید بدانید که استفاده از سایه قبل از کشیدن خط چشم _ خط چشم لچیک و استفاده از ریمل باید حتما بعد از کشیدن خط چشم به کار گرفته شود. همینطور در مورد لنز چشمی باید آگاه باشید که قبل از کشیدن خط چشم آن را استفاده کنید.

خط چشم های مختلفی در بازار وجود دارد و یکی از بهترین خط چشم ها محصول برند لچیک میباشد. این محصول دارای ماندگاری بالا و کیفیت و پوشانندگی خوب میباشد. یکی از ویژگی های خط چشم خوب زود خشک شدن و از طرفی پاک شدن راحت آن به وسیله آب می باشد. هنگام پاک کردن خط چشم به آرامی پوست اطراف چشم را پاکسازی کنید چون پوست این ناحیه بسار آسیب پذیر و حساس است.

برای کاهش خطراتی که ممکن است برای چشم ها پیش بیاید لطفا حتما به تاریخ انقضای درج شده روی محصول توجه کنید و هنگام خرید خط چشم از محصولی استفاده کنید که درب آن پلمپ باشد، زیرا بازه زمانی استفاده از خط چشم از زمانی که در آن را باز میکنید تا ۳ماه بعد از آن است.

برند لچیک سازنده یکی از بهترین خط چشم ها و مداد چشم هایی است که بسیاری از کارشناسان آرایشی آن را توصیه میکنند چرا که از استانداردهای مختلفی با موفقیت گذشته و سلامت چشم شما را در نظر گرفته است برای مثال شماره ۲۰۹ از مداد چشم های این برند مخصوص آرایش داخلی چشم می باشد و همین تفاوت قائل شدن میان کاربرد مداد چشم مخصوص لبه های داخلی چشم و دیگر مداد ها نشان از کیفیت این محصول میباشد. استفاده همزمان از لنز چشم و خط چشم نیازمند رعایت نکات بسیاری است تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. زیرا حساسیت چشم‌ها بسیار بالا هستند. اگر مایع خط چشم داخل چشم نفوذ کرده و سپس لنز چشمی گذاشته شود خط چشم در زیر لنز رسوب کرده و عفونت های شدیدی را به همراه خواهد آورد پس راه بهتر این است که اول لنز گذاشته شود و سپس خط چشم با دقت کشیده شود. مدادهای چشم در رنگ های مختلفی عرضه می شوند از آرایش کردن پلک های تان با رنگهای شاد و متفاوت نترسید و جسورانه آرایش کنید. استفاده از مداد چشم های رنگی برای آرایش پلک پایین در کنار استفاده از خط چشم روی پلک های بالایی ظاهری جذاب و زیبا به شما می دهد مخصوصاً اگر رنگ مداد چشم خود را با رنگ لباستان ست کنید. اول باید انتخاب کنید که می خواهید از چه نوع خط چشمی استفاده کنید جامد یا مایع!

دوم اینکه سعی کنید رنگ درست را انتخاب کنید، نیاز نیست حتما از رنگ کلاسیک مشکی برای آرایش خود استفاده کنید. مدادهای زیادی در رنگهای مختلف وجود دارند که بهتر است اگر مهارت خاصی در کشیدن خط چشم ندارید از رنگهای روشن تر استفاده کنید بهترین مداد چشم برای تمرین کشیدن خط روی پلک ها مداد چشم طوسی می باشد، زیرا به خاطر رنگ ملایم خود از کثیف کاری بیش از حد یا سیاهی غیر حرفه ای دور چشم کاسته و اگر به اشتباه خطی را بکشید به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را پاک کنید.

این احتمال برای کسانی که به تازگی شروع به یادگیری کشیدن خط چشم می کنند وجود دارد که در هنگام کشیدن هر جفت چشمشان، احتمال تا به تایی و یا ناهماهنگی وجود داشته باشد و این مشکل بیشتر برای کسانی پیش خواهد آمد که زیاد از این گونه وسایل آرایشی استفاده نمی کنند و در صورتی که تمرین کافی در این خصوص داشته باشند می توانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی این کار را انجام دهند.

استفاده از کرم پریمیر قبل از کشیدن خط چشم می‌تواند به ماندگاری بیشتر خط چشم شما کمک کند، همچنین می توانید قبل از استفاده از خط چشم ظرف آن را تکان دهید تا در صورت ته نشینی همه مواد با یکدیگر ترکیب شوند. در کشیدن خط چشم چند نکته حائز اهمیت است برای مثال قبل از استفاده از خط چشم مایع، مایع اضافه موجود روی قلمو را با لبه های ظرف بگیرید تا از چکه کردن جلوگیری کنید. نکته دیگر آن است که سعی کنید هنگام آرایش کردن از ساده ترین نوع خط چشم استفاده کنید و از سیاه کردن بیش از حد دور چشم بپرهیزید تا زیبایی شما به خطر نیفتد. خط چشم در حالت دهی به چشمان نقش مهمی دارد مثلا آرایشگران برای افرادی که سن بیشتری دارند و اطراف چشم آنها چروک شده است از خط چشم رو به بالا استفاده می کنند تا چهره آنها جوانتر به نظر برسد.

بهترین ویژگی که یک خط چشم برای تازه کاران و حتی حرفه ای ها می تواند داشته باشد آن است که سبک باشد، مایع خط چشم لچیک از این ویژگی بارز برخوردار می باشد و مانع از خستگی چشمان شما خواهد شد.

استفاده از مداد چشم در لبه های داخلی چشم نیز برای خانم ها کاری معمول به حساب می آید که ممکن است خطرساز باشد، بنابر این باید از بهترین و مرغوب ترین مداد چشم استفاده شود تا از آسیب های احتمالی جلو گیری شود. مداد چشم لچیک یکی از مدادهای قابل اطمینان موجود در بازار است که ما آن را به شما توصیه میکنیم.

  • ۹۸/۰۵/۱۱
  • لچیک آرایشی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی